• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • kanien

    Beräknad ägglossning enligt appen ska vara idag. Detta test tog jag nu på morgonen..tror ni att det är tillräckligt starkt för att få positivt i em/kväll?

  • kanien
    Tingeliiiing skrev 2014-05-31 08:52:25 följande:
    Det vänstra ser starkare ut! smile1.gif
    Vänstra ser starkare ut tycker jag grattis!!!
  • Fru Karlsson
    kanien skrev 2014-05-31 08:52:06 följande:
    Beräknad ägglossning enligt appen ska vara idag. Detta test tog jag nu på morgonen..tror ni att det är tillräckligt starkt för att få positivt i em/kväll? smile1.gif
    Ja det blir nog positivt ikväll:)
  • kanien
    Fru Karlsson skrev 2014-05-31 09:19:11 följande:
    Ja det blir nog positivt ikväll:)
    Tror du?! första ägglossningen på 6år isånafall! jag vågar inte hoppas för mycket men strecket är starkare nu på morgonen än vad det var igår kväll så det närmar sig iaf
  • 3oyo
    blomman02 skrev 2014-05-31 03:58:35 följande:
    Vilken härlig stegring! Hoppas jag kan få samma nångång! Hur kan det komma sig att du hoppa över en dag där i mitten? ;) lycka till!
    Nä, jag har inte hoppat över en dag. Det går ju inte, det är ju så spännande att testa. Det är tre den bim -5 , gjorde tre för att se om det var spök eller inte, då var jag väldigt tveksam. Ett smalt på -4 sedan fick jag beställa från Sverige därför är det bredare (och bättre enl mig) på bim -3, -2, -1 och bim. Trean är lite slarvigt skriven.
  • Dakine
    Reflexen skrev 2014-05-31 06:22:27 följande:


    Hur var tempen och flytningarna idag, då? Ibland tar det några dagar innan man ser stegringen som bekräftar ÄL.
    Vad tråkigt/irriterande med så lång cykel! Är den alltid lång?
    Idag är de lite mindre, men fortfarande sega och vattninga. Idag låg tempen på 36,7... 
    Nej, den brukar inte vara så här lång alls men har varit de de senaste 2-3 månaderna... 
  • Reflexen
    Dakine skrev 2014-05-31 10:45:52 följande:
    Idag är de lite mindre, men fortfarande sega och vattninga. Idag låg tempen på 36,7... 

    Nej, den brukar inte vara så här lång alls men har varit de de senaste 2-3 månaderna... 



    Jaa, du. Svårt att veta. Flytningarna o smärta i äggstockarna låter ju som ÄL. Som sagt här ovan, så funkar ju inte tempning för alla. Gå på dina symptom ist för tempen, tror jag.

    Hoppas du får kortare cykel snart. Eller ingen cykel alls pga ett fint plus!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester