• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Cynnis
    Manelma skrev 2014-06-29 09:01:54 följande:
    Men grattis!!!
    Tack!:') Jag hoppas att jag inte får mf igen nu. Men är sjukt glad!!:D

    Håller tummarna för dig med!!!:)
  • Fiiaaa
    Mullan skrev 2014-06-28 16:46:50 följande:

    Behöver låna era ögon!! Är jag knäpp eller är det något där?? Tror att jag hade äl förra lördagen... Så en vecka sedan nu då!


    Ser nåt! Å vad spännande, gjorde nyss ett likadant test och tyckte mig ana ett sjuuuuukt svagt andra streck. Hade också äl runt förra helgen så det är ju eg alldeles för tidigt att testa. Det kan lika gärna vara inbillning, och jag tror nog inte riktigt att vi skulle ha lyckats den här månaden. Men det är ju ändå lite spännande :) lycka till!!
  • Manelma
    Cynnis skrev 2014-06-29 09:32:36 följande:
    Ser nåt! =D 
    Mmm något svagt där, nu är det nästkommande dagar som får utvisa för nu borde det börja öka efter idag.
  • kattaaa
    Någon som har lust o titta på detta test.. Jag ska ha mens om två dagar. Har mensvärk så det känns som den är på G. Gjorde ett test i morse som efter tre minuter inte gav något tydligt plus, men ändå finns det något där. Det ville dock inte fastna riktigt på bild så fick redigera om . Har fått flera spökstreck med testlagrets test, så undrar om ni har någon erfarenhet av detta test. Så här nära inpå mens brukar jag plussa tydligt, men det kanske är olika gång till gång när man plussar ?
    Isabelle 2oo7 ♥ Melvin 2oo9 ♥ Nova 2o11 ♥ Freja 2o13 ★ kaattaa.blogg.se
  • Fiiaaa


    Någon? Helt blankt eller kan ni anan något? Det är ju alldeles för tidigt att testa egentligen, misstänkt nidblödning i fredags/igår....
  • Mullan
    Fiiaaa skrev 2014-06-29 09:22:17 följande:
    Ser nåt! Å vad spännande, gjorde nyss ett likadant test och tyckte mig ana ett sjuuuuukt svagt andra streck. Hade också äl runt förra helgen så det är ju eg alldeles för tidigt att testa. Det kan lika gärna vara inbillning, och jag tror nog inte riktigt att vi skulle ha lyckats den här månaden. Men det är ju ändå lite spännande :) lycka till!!
    Åh va roligt! Här syns det tydligare i verkligheten än på bild. Sambon kunde oxå se det :) hoppas verkligen! Nu har jag bara ett digitalt test kvar hemma och det är ju för tidigt att testa med det så jag får vänta tills dom nya testerna kommer på mån eller tis!

    Fan!!! Kom på nu att vi ska ju åka bort på måndag och stanna borta till fredag!! Hoppas testerna kommer imorgon nu då så att jag kan ta med dom innan jag åker!

    Håller tummarna för dig med :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester