• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • CaCa
    LittleFlora skrev 2014-09-11 08:08:08 följande:
    Jag tittade efter 3 min och tyckte det såg blankt ut och då slängde jag det. CB har väl 10 min som sista tidsgräns, vet inte om det dök upp något inom den ramen då jag som sagt slängde det efter 3 min.
    Ja, du får nog ta ett nytt.

    Håller tummarna!
  • excalibur

    Någon som fått såhär toknegativt bim-2 och sen plussat? Skengravid så det heter duga verkar det som, borde väl plussa om man har mycket symtom om det skulle vara "äkta" symtom då alltså..

  • excalibur
    excalibur skrev 2014-09-11 13:07:18 följande:

    Någon som fått såhär toknegativt bim-2 och sen plussat? Skengravid så det heter duga verkar det som, borde väl plussa om man har mycket symtom om det skulle vara "äkta" symtom då alltså..


    Nähe, går det inte ladda upp bilder från telefonen? Och bim-3 ska det stå :)
  • LittleFlora

    Näää, ingenting visade det inom 10 min. Så då var det andra spök. Jag är visserligen bara på ÄL+8-9 så jag ger inte upp än!

  • CrazyChristina
    LittleFlora skrev 2014-09-11 13:32:40 följande:

    Näää, ingenting visade det inom 10 min. Så då var det andra spök. Jag är visserligen bara på ÄL+8-9 så jag ger inte upp än! php6O3bjx65151.jpg


    Att få plus så tidigt är enormt ovanligt. Mindre än 3%.
  • isabellab
    louisep87 skrev 2014-09-11 14:32:10 följande:

    www.minbebis.com/krypin2/thumbnail.php&height=600&file=uploads/bilddagbok/louise87p/4865_3331_louise87p.JPG

    Originalen.


    Kan inte se dina länkar? Får bara att sidan inte finns. Har testat att både klicka, och att klistra över hela länken.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester