• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Isabelladez

    Hej! Jag hade äl förra fredagen då jag fick ett smile på äl test på torsdagen. Tempen steg på fredagen mitt på dagen så jag räknar med att ägget släppte då.

    Igår tog jag ett tidigt test (10mlu) som visade blankt. I mårse tog jag ett till och efter 5-10min såg testet ut såhär? Hjälp jag håller på att bli skogstokig på att läsa av!!! Jag ser ju något där. Testet jag tog igår visar helt blankt. Togs dock på dagen då jag kissat 3h före....

    Försöker lägga upp bild från iPad men går inte:(

  • YztiC
    Isabelladez skrev 2014-09-13 08:50:28 följande:

    Nu togs detta efter 1h men på testet jag tog igår visas fortfarande ingenting. Är det torkstreck tro?


    Man ser ju ett streck!
  • FruToria

    Jag måste få lite råd av er tjejer , är förvirrad!! Jag fick missfall för 4 v sen. För ca 1,5-2 v testade jag på kvällen vid 18tiden negativt med clearblue sticka ! Jag tycker mig haft tydliga ÄLsymtom kring 2 v efter missfallet och imorse fick jag svagt plus på cb sticka. Sedan från samma urin fick jag digital Gravid 1-2 . Är jag gravid på nytt eller är de rester från gamla grav ????

  • YztiC
    FruToria skrev 2014-09-13 09:03:43 följande:

    Jag måste få lite råd av er tjejer , är förvirrad!! Jag fick missfall för 4 v sen. För ca 1,5-2 v testade jag på kvällen vid 18tiden negativt med clearblue sticka ! Jag tycker mig haft tydliga ÄLsymtom kring 2 v efter missfallet och imorse fick jag svagt plus på cb sticka. Sedan från samma urin fick jag digital Gravid 1-2 . Är jag gravid på nytt eller är de rester från gamla grav ????


    Det låter ju som att du är gravid! Tror inte resterna stannar kvar så länge och skulle nog inte ge så starka utslag på digital. Ring BM på måndag!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester