• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Mammatilltrestycken
    lovley00 skrev 2014-10-10 00:25:21 följande:

    Vad har ni för erfarenhet av dessa tester? Vet att negativa tester kan bli positiv när dom legat ett tag. Brukar dessa bli så? php3gMJ5a82826.jpg


    Dom har jag köpt varje gång jag testat. Har visat plus 4 gånger och det har inte varit felaktigt någon gång. En av gångerna slutade i missfall och när jag slutade blöda testade jag igen och då var det negativt så jag litar fullt på detta...

    Lycka till
  • lovley00
    Mammatilltrestycken skrev 2014-10-10 07:44:05 följande:
    Dom har jag köpt varje gång jag testat. Har visat plus 4 gånger och det har inte varit felaktigt någon gång. En av gångerna slutade i missfall och när jag slutade blöda testade jag igen och då var det negativt så jag litar fullt på detta...

    Lycka till
    Okej tack för efter ca 10-15min vart den jätte svagt plus och tittade på den nu på morgonen också och såg likadan ut.! Vet att man ska läsa av inom en tid, men när mina förut varit negativa så har dom varit negativa oavsett när man tittade på dom.
  • Marie-anne
    tvåsmåunderverk skrev 2014-10-10 07:33:43 följande:

    Tog ett digitalt igår men hade bara hållt mig i tre timmar (och testet var ju jättesvagt) så det stod inte gravid.

    Tog en ny sticka i morse, och detta kommer direkt. Inte är väl detta spök? Tydligt och rosa.


    oj men vad svårt att se!
  • Swerro

    Igen mens här är än och är på bim +2. Imorgon blir det ett digital test tillsammans med mannen! Är såååååååå nervös <3

  • kanien
    Swerro skrev 2014-10-10 08:40:06 följande:

    Igen mens här är än och är på bim +2. Imorgon blir det ett digital test tillsammans med mannen! Är såååååååå nervös <3


    Jag plussade med digital på bim+0 :) lycka till!
  • LittleFlora
    lovley00 skrev 2014-10-10 07:54:22 följande:
    Okej tack för efter ca 10-15min vart den jätte svagt plus och tittade på den nu på morgonen också och såg likadan ut.! Vet att man ska läsa av inom en tid, men när mina förut varit negativa så har dom varit negativa oavsett när man tittade på dom.
    Jag har alltid fått ett streck efter utgången tid på dessa test, så jag skulle inte lita på resultatet. Testa igen!
  • isabellab

    Inte alls konstigt skulle jag säga! Ett par dagar till så får du positivt på digitala med! :)


    tvåsmåunderverk skrev 2014-10-10 10:26:17 följande:

    Får såhär på Stickan, men negativt på digitala?! Är inte det konstigt?


  • Mamma till 5 underbara barn

    Ni som lägger upp tester hur långt innan BMI börjar ni testa ?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester