• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • molltroll
    Elk skrev 2014-10-25 10:48:39 följande:

    Hej,

    Är helt ny i detta och behöver hjälp att tolka test. Är på Bim-2 eller -3 och fick detta i morse. Har väldigt dålig mobilkamera, men i verkligheten lite tydligare även om det är svaaagt. Vet dock inte om det är spök eller streck.

    phpnt3aEg72920.jpg


    Vågar nog mig på ett grattis, brukar va svagt innan BIM & jag ser absolut två streck!
  • Hearts76
    Elk skrev 2014-10-25 10:48:39 följande:

    Hej,

    Är helt ny i detta och behöver hjälp att tolka test. Är på Bim-2 eller -3 och fick detta i morse. Har väldigt dålig mobilkamera, men i verkligheten lite tydligare även om det är svaaagt. Vet dock inte om det är spök eller streck.


    Ser verkligen pos ut! Spök är gråa, ej rosa :)
  • Elk

    Nu blir jag nervös, men glad såklart! Trodde det var jag som inbillat mig då man läst om alla som har så många symptom men jag känner mig precis som vanligt. Har haft lite ryggvärk i en vecka men trodde jag sträckt mig när jag tränat, igår slog det mig dock att det kanske är ett tecken :) tack för hjälpen!


    molltroll skrev 2014-10-25 10:49:52 följande:

    Vågar nog mig på ett grattis, brukar va svagt innan BIM & jag ser absolut två streck!


  • Petto 83

    Har en liten fråga om fertilitetmonitorns test. Får man alltid 2 streck på dom el är det 2 sträck när man närmar sig ägglossning? En konstig fråga kanske :)

  • Summerburst

    Blir tokig på mig själv! Lovade mig själv efter förra månadens tidiga missfall att inte testa förrän flera dagar efter bim. Nu vet jag ju inte riktigt när bim är pga missfall men tror jag hade äl 13/10. Alldeles för tidigt igen alltså. Igår var det HELT blankt så det bör inte vara hcg från förra månaden. Men vem vet? Hur som, ser ni något? Ser ibland en skugga ibland inget!

  • MissMf
    Summerburst skrev 2014-10-25 11:32:19 följande:

    Blir tokig på mig själv! Lovade mig själv efter förra månadens tidiga missfall att inte testa förrän flera dagar efter bim. Nu vet jag ju inte riktigt när bim är pga missfall men tror jag hade äl 13/10. Alldeles för tidigt igen alltså. Igår var det HELT blankt så det bör inte vara hcg från förra månaden. Men vem vet? Hur som, ser ni något? Ser ibland en skugga ibland inget! phpMiOIYO64691.jpg


    Jag ser! :)
  • MagicQueen
    Summerburst skrev 2014-10-25 11:32:19 följande:

    Blir tokig på mig själv! Lovade mig själv efter förra månadens tidiga missfall att inte testa förrän flera dagar efter bim. Nu vet jag ju inte riktigt när bim är pga missfall men tror jag hade äl 13/10. Alldeles för tidigt igen alltså. Igår var det HELT blankt så det bör inte vara hcg från förra månaden. Men vem vet? Hur som, ser ni något? Ser ibland en skugga ibland inget! phpMiOIYO64691.jpg


    Jag ser tydligt
  • Semlan79
    Karoloina skrev 2014-10-25 12:07:16 följande:

    phpmayyzw14688.jpg

    vet att man inte ska öppna test.... Men borde inte detta vara positivt? ?? Cb visade inte gravid


    Visade det inte gravid, så är det antingen för tidigt, eller så är du inte gravid.

    Finns ingen anledning att försöka analysera strecken på ett digitalt test.
  • Liten till

    Här är en bild från idag. Strecket syntes i stort sett inte alls efter 10 min, nu är det ca 2h gammalt. Vad ska man tro? BIM -3

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester