• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Zarina
    Loppan1979 skrev 2014-11-12 07:54:56 följande:

    BIM idag, vad tror ni? Spök eller på riktigt? Borde det inte vara starkare? phpjcrhxA92813.jpg


    Absolut påriktigt! Grattis!! Alla får olika starka, jag får starkare än sådär på bim men många får det inte! Dock tror jag inte det är dubbelt så starkt imorgon ännu eftersom hcg fördubblas varannan till var tredje dag. Men i övermorgon är det säkert starkare!

    Jag ska testa om en timme, lite nervös, men förväntar mig nog neg igen, bara äl+9 trots allt. Men på fredag ger jag upp om det är neg! Då är det äl+11 och jag är höghormonare så då SKA det vara pos OM jag är gravid! Guuud låt mig vara gravid, jag orkar inte försöka mer......
  • Zarina
    Mrs LW skrev 2014-11-12 08:58:05 följande:

    Ser någon annan samma som jag!? phpq7NVGC73102.jpg


    Ser absolut! Vågar mig på ett grattis!! :)
  • Mrs LW
    Zarina skrev 2014-11-12 07:59:36 följande:
    Ser absolut! Vågar mig på ett grattis!! :)
    Åhh! Tror du erkligen det!? Vi har försökt sen december 2013 utan ens en tillstymmelse a streck!
  • Mrs LW
    therr skrev 2014-11-12 08:01:55 följande:

    Hur lägger man till bild genom telefonen? Behöver hjälp med mig test, är så pirrig!


    Har du nya appen? Det är väl lättast iaf.
  • MissMf
    Loppan1979 skrev 2014-11-12 06:54:56 följande:

    BIM idag, vad tror ni? Spök eller på riktigt? Borde det inte vara starkare? phpjcrhxA92813.jpg


    Grattis! Helt klart pos! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester