• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Hearts76
    louisep87 skrev 2014-12-15 08:40:05 följande:

    Så.. Nu sitter jag och väntar på att få komma in till gyn för att kika om mina ägglossning är på ingående. Håll alla tummar för att det har lyckats nu.


    Åh vad spännande! Lycka till! Kom ihåg att notera storleken på äggblåsor mm, bra info att ha sen :)
  • Minxy
    dumdummast skrev 2014-12-15 09:20:22 följande:

    Så här ser testet ut i dag smile1.gifphpWNdNoD82888.jpg

    borde inte vara nå snack om saken smile1.gif


    Solklart plus :)
  • CrazyChristina
    louisep87 skrev 2014-12-15 08:40:05 följande:

    Så.. Nu sitter jag och väntar på att få komma in till gyn för att kika om mina ägglossning är på ingående. Håll alla tummar för att det har lyckats nu.


    Spännande ???? lycka till..
  • louisep87
    Hearts76 skrev 2014-12-15 08:45:47 följande:

    Åh vad spännande! Lycka till! Kom ihåg att notera storleken på äggblåsor mm, bra info att ha sen :)


    Helt oförändrat. Ingen dominant äggblåsa! Nu vill jag bara gräva ner mig någonstans långt härifrån. Han sa att jag får nog räkna med IVF innan det här är färdigt. Snacka om att jag känner mig värdelös som kvinna.. Sorry för allt gnäll. Slemhinnan var på ca 5-6
  • Isabelladez
    louisep87 skrev 2014-12-15 10:44:36 följande:
    Helt oförändrat. Ingen dominant äggblåsa! Nu vill jag bara gräva ner mig någonstans långt härifrån. Han sa att jag får nog räkna med IVF innan det här är färdigt. Snacka om att jag känner mig värdelös som kvinna.. Sorry för allt gnäll. Slemhinnan var på ca 5-6
    Åh vad jobbigt:( lider med dig men allt kommer att bli bra till slut!
  • dumdummast
    lillamy88 skrev 2014-12-15 11:14:28 följande:

    Grattis dumdummast :)! All lycka till dig!


    Tack. Känns helt overkligt efter fem års kämpande.
  • 2pågar
    ElinOchMarcus skrev 2014-12-14 20:57:14 följande:
    Det är mer blodblandade flytningar, har bara ett papper som skydd så det är ganska sparsamt
    Då tror jag absolut på att de kan vara en Nidis!!! Spännande!! Håller tummarna!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester