• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Mamma till 5 underbara barn
    ange90 skrev 2014-12-15 14:07:34 följande:

    Ingen fara:) exakt sådär såg det ut för mig sist jag plussade, tog ett test varje dag fram till bim och man kunde klart se en stegring för var dag???? lycka till!


    Okej tack
    MagicQueen skrev 2014-12-15 14:54:42 följande:

    Positivt. Sådär såg mitt med ut och jag är gravid


    Okej
  • Mamma till 5 underbara barn
    liinneea skrev 2014-12-15 13:39:17 följande:

    Hej!!

    Jag hoppas någon kan hjälpa mig. Är jag gravid? Skulle ha fått mens idag men får bara ett svagt streck.


    Grattis
  • memadde

    Hej alla :) Grattis till er som plussat :)

    Hade tänkt höra med er som nyligen blivit gravida.

    Jag är i vecka 5+2

    Och jag har inga symptom längre :( förutom ömma bröst.

    Förra veckan mådde jag illa och kände mig gravid men inte nu längre :(

    Kan det vara så att man inte känner nåt alls under en tid?

    Jag är orolig :(

    Har haft supervärk i magen men inte nu längre .

    Blöder ej.

  • Mysmia79

    Möjligen inga som har några äl teststickor till övers? Sånna som är på bilden. Som man kan få köpa för en billig peng?

  • Jeanette83
    memadde skrev 2014-12-15 15:36:23 följande:

    Hej alla :) Grattis till er som plussat :)

    Hade tänkt höra med er som nyligen blivit gravida.

    Jag är i vecka 5+2

    Och jag har inga symptom längre :( förutom ömma bröst.

    Förra veckan mådde jag illa och kände mig gravid men inte nu längre :(

    Kan det vara så att man inte känner nåt alls under en tid?

    Jag är orolig :(

    Har haft supervärk i magen men inte nu längre .

    Blöder ej.


    Hej!

    Jag har haft så, det går nån dag utan att jag känner något alls. Sen vips kommer lite molvärk eller yrsel. Hoppas att du har lika som mig och att du får behålla din lilla krabat!:)
  • lillamy88

    Eller så mår man knappt alls dåligt, svävade på rosa moln nästan under hela graviditeten:)

  • passo
    Mysmia79 skrev 2014-12-15 15:58:27 följande:

    Möjligen inga som har några äl teststickor till övers? Sånna som är på bilden. Som man kan få köpa för en billig peng?


    Sitter på.mobilen och ser dåligt. Vad är de för äl stickor? De som visar ? blinkande eller fast smiley? Isåfall har jag!
  • memadde
    Jeanette83 skrev 2014-12-15 16:36:16 följande:
    Hej!

    Jag har haft så, det går nån dag utan att jag känner något alls. Sen vips kommer lite molvärk eller yrsel. Hoppas att du har lika som mig och att du får behålla din lilla krabat!:)
    Oh känns skönt o veta :)

    Detta är 3 e barnet och vid dom andra graviditeterna har jag spenderat mkt på sjukhus osv alltså inte mått bra alls. Så hoppas jag mår såhär nu iaf en tid till ;)

    Hade lite yrsel nu ikväll , så hoppas lillfisen stannar :)

    Tack för ni svarade :)
  • CrazyChristina
    passo skrev 2014-12-15 18:48:51 följande:
    Sitter på.mobilen och ser dåligt. Vad är de för äl stickor? De som visar ? blinkande eller fast smiley? Isåfall har jag!
    Det är dom till fertilitetsmonitorn.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester