• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Mysmia79
    Mysmia79 skrev 2014-12-27 13:19:18 följande:

    Tog ett från testlagret nu, hållet mig i 3 timmar. Helt blankt :( får vänta nån dag


    Ser nåt när jag lyser i genom det
  • Dettaärbörjan
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-12-27 15:19:47 följande:
    Är de där du gjort vita sträck som du ser något på ? Jag ser tyvärr inget :/
    Ja vid sträcket ungefär, va svårt o rita :) okej då ser ja nog sträck av ren vilja :/
  • tjoppan
    Dettaärbörjan skrev 2014-12-27 16:37:50 följande:

    Ja vid sträcket ungefär, va svårt o rita :) okej då ser ja nog sträck av ren vilja :/


    Tycker allt att man kan ana nånting där
  • Timglas
    Dettaärbörjan skrev 2014-12-27 14:50:05 följande:

    Stirrar mig galen på testet i morse, zoomade in och tycker mig ändå se något, kan de va att de är svagt idag för ja drack mycket igår kväll? Va sjukt törstig och hade cola zero hemma ;).. php3jW5rn12117.jpg


    Nog är det något där men kan vara torkstreck. Jag får ofta det på testlagrets stickor. Testa om ett par dagar :) håller tummarna!
  • Timglas
    FamiljenO skrev 2014-12-27 14:13:57 följande:

    Har testat med testlagret några dagar och igår tog jag det översta tester och det understa är från i förmiddags. Köpte precis ett clearblue plus som vart negativt. Vad tror ni? Har bim i morgon eller på måndag! phpc8pCrp90526.jpg


    Tycker det där är tydligt, syns mycket väl. Testade sådär svagt tidigt med båda mina söner :)
  • Dettaärbörjan

    [quote=74579761][quote-nick]Timglas skrev 2014-12-27 16:54:38 följande:[/quote-nick]Nog är det något där men kan vara torkstreck. Jag får ofta det på testlagrets stickor. Testa om ett par dagar :) håller tummarna! [/quot]

    Torksträck kan de ite va är taget inom avläsningstiden, ja bara zoomade in på bilden och ritade ett sträck :) ska nytt om 3 timmar :)J

  • excalibur
    Dettaärbörjan skrev 2014-12-27 14:50:05 följande:

    Stirrar mig galen på testet i morse, zoomade in och tycker mig ändå se något, kan de va att de är svagt idag för ja drack mycket igår kväll? Va sjukt törstig och hade cola zero hemma ;)..


    Jag ser nåt iaf! :)
  • Dettaärbörjan
    Timglas skrev 2014-12-27 16:54:38 följande:
    Nog är det något där men kan vara torkstreck. Jag får ofta det på testlagrets stickor. Testa om ett par dagar :) håller tummarna! phppgpcuB58611.jpg
    Haha skulle citera dig men gick åt pipsvängen från min andra telefon ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester