• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • aomj
    louisep87 skrev 2015-01-18 13:45:41 följande:
    Det här är idag.

    här är det torkat
    Blankt enligt mig, tyvärr!
  • trollefur
    4tuna89 skrev 2015-01-18 21:30:06 följande:

    Hej jag skulle behöva hjälp å tyda är super orolig har inte planerat att bli gravid nu är inte läge alls..

    Har ätit minipiller som vanligt å skött dom!

    Men har ont i brösten mensvärk men ingen mens :/ hade en brun flytning för några dagar sedan sen inget mer.

    Gjorde ett test idag men vet inte.

    php9ESHfl68853.jpg


    Tycker också det ser positivt ut!
  • Youngmomy

    Hej allihop!

    Jag är jätte nervös och rädd samtidigt. Vill så gärna vara gravid och vet inte om jag inbillar mig att jag är gravid.

    Så idag tog jag ett test och fick ett svagt plus. Vad tror ni?

    Btw de var kvällsurinen.

  • FlutterDash
    Youngmomy skrev 2015-01-18 22:43:33 följande:

    Hej allihop!

    Jag är jätte nervös och rädd samtidigt. Vill så gärna vara gravid och vet inte om jag inbillar mig att jag är gravid.

    Så idag tog jag ett test och fick ett svagt plus. Vad tror ni?

    Btw de var kvällsurinen.


    Det där är inte svagt, det är ett tydligt plus! Grattis! :D
  • josefinkni
    halmstadcarro skrev 2015-01-18 20:30:33 följande:
    Tror att du kommer få ett fint plus på nästa test :) php798n9z46790.jpg
    Ja oj det här blir spännande inte alls planerat men ack så välkommet om det skulle vara så.
  • Copycatkid

    Åh, tokblankt här då :( har följt tråden i flera år men har bara varit aktiv i omgångar, lade hela bebisverkstan på hyllan men nu har jag haft molande värk i en vecka så blev misstänksam. Men nada :(

  • Petronelladahlberg
    Skrutt 83 skrev 2011-09-15 13:34:05 följande:

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
    Tänkte kolla om ni vet vad testen heter som visar positivt/negativt i färg :)

    Alltså att det blir antingen rosa eller blått :)
  • corran
    Petronelladahlberg skrev 2015-01-18 23:17:10 följande:
    Tänkte kolla om ni vet vad testen heter som visar positivt/negativt i färg :)

    Alltså att det blir antingen rosa eller blått :)
    Förstår inte riktigt frågan?
    Clearblue visar blåa streck och de flesta andra test ger rosa streck. Om de va de du undrade :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester