• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Blondabelle
    Mira14 skrev 2015-01-20 19:15:17 följande:
    Understa taget idag, ÄL + 9. Hade det varit något igår borde det vara starkare idag. Bara invänta mensen som vanligt.. smile4.gifphpz7n6vg61168.jpg
    Äl+9 är ju inget, skulle vänta typ 3 dagar till iallafall! :)
  • JoyceCarol
    JoyceCarol skrev 2015-01-20 16:36:05 följande:

    Hej! Usch, skäms nästan för att lägga upp den här pga så uppenbart negativ. MEN om nån vill förbarma sig och trixa lite så skulle jag bli så glad! Tyckte jag kunde ~skymta~ något...


    BIM -5 och kvällsurin. Vill mest veta om jag borde prova mitt digitala på några dagar eller ej?


     


    puffpuff
  • excalibur
    Blondabelle skrev 2015-01-20 19:33:13 följande:

    Äl+9 är ju inget, skulle vänta typ 3 dagar till iallafall! :)


    Tycker jag ser på de 2 understa, vänta ett par dagar till :)
  • Dani84KR
    LinaThulin skrev 2015-01-20 12:58:07 följande:
    Jag ser ! Är det från bästpåtest ?
    Det är från gravidkollen.se, de år min första månad med de testerna så vet inte hur mycket jag kan lita på dem, men hoppas hoppas =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester