• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Fröken W
    linizzzzzz skrev 2015-01-29 14:47:25 följande:

    Gjorde ett nu, blir tokig på detta! Imon åker jag och köper ett digitalt. Vad tror ni?


    En dum fråga...ska det vara ett lodrätt streck "över" det vågräta så det blir ett plus i stora rutan för att det ska vara positivt?
  • Fröken W
    Silverguld skrev 2015-01-29 16:26:13 följande:

    Har frågat er för några dagar sedan.. Ni tyckte det såg positivt ut men jag vågade inte hoppas men jag gjorde ett nytt test precis och jag tror inte det finns några tvivel längre?! Både skrattar och gråter tillsammans med sambon!


    Haha, jag brukar aldrig se något på bilderna som kommer upp här men det där är ju väldigt tydligt :) Grattis!
  • MissMf
    Fröken W skrev 2015-01-29 18:53:34 följande:
    En dum fråga...ska det vara ett lodrätt streck "över" det vågräta så det blir ett plus i stora rutan för att det ska vara positivt?
    Japp
  • Emelie23


    Vad tror ni om de här? Ser era ögon någonting??

    Har TL graviditets test som jag läst väldigt blandade kommentarer om. 2 dagar sen med mensen. Är alltid i tid. ÄL 14/1..

    Men vad ser era ögon? :)
  • fiskarnaihavet
    MissMf skrev 2015-01-27 17:33:04 följande:

    Ser hoppfullt ut :)


    Blev positivt digitaltest idag :)
  • sweetheart80
    Emelie23 skrev 2015-01-29 19:15:38 följande:

    Vad tror ni om de här? Ser era ögon någonting??

    Har TL graviditets test som jag läst väldigt blandade kommentarer om. 2 dagar sen med mensen. Är alltid i tid. ÄL 14/1..

    Men vad ser era ögon? :)


    Jag ser väldigt svaga streck
  • lilljenny
    Emelie23 skrev 2015-01-29 19:15:38 följande:

    Vad tror ni om de här? Ser era ögon någonting??

    Har TL graviditets test som jag läst väldigt blandade kommentarer om. 2 dagar sen med mensen. Är alltid i tid. ÄL 14/1..

    Men vad ser era ögon? :)


    För mig ser det positivt ut :),,jag var inte gravid och mina stickor var helt blank. Vet du LOT nr på stickorna?
  • Emelie23

    Sweetheart80: det är så svårt att få bra bild på stickorna :( speciellt när bag bara har möjlighet att ta bild med min mobi..

    Lilljenny: vart står LOT numret?

  • lilljenny
    Emelie23 skrev 2015-01-29 20:10:38 följande:

    Sweetheart80: det är så svårt att få bra bild på stickorna :( speciellt när bag bara har möjlighet att ta bild med min mobi..

    Lilljenny: vart står LOT numret?


    Bak på plast förpackningen där stickan ligger i :)
  • Mrs LW
    linizzzzzz skrev 2015-01-29 14:49:05 följande:
    Det ser starkare ut än mitt första plus. Är nu gravid i vecka 16 (imorgon). Grattis!
    Mamma till Elliot 30/12-11 och Gravid med syskon, BF 24/7-15
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester