• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • me93

    Oj! Den skickades iväg för snabbt..

    Någon som ser något?

    Och borde jag isåfall testa med digitaltest för att få ett mer lättläst svar?


    me93 skrev 2015-02-05 09:50:21 följande:

    Någon som ser n


  • me93

    Vad tror du, är det för tidigt för att det skulle visa på ett digitaltest? Tänker så att man slipper spekulera i huruvida det är positivt el inte?


    Pauliina skrev 2015-02-05 10:00:34 följande:

    Tycker mig skymta något.


  • excalibur
    Hallonmaja skrev 2015-02-05 10:13:29 följande:

    Inbillar jag mig eller är det något svagt där? Bim-3 idag.


    Grattis säger jag! :)

  • Hallonmaja
    excalibur skrev 2015-02-05 10:17:51 följande:
    Grattis säger jag! :)
    Oj, tror du det är positivt? Glad Det är så svagt så vågar inte lita på det!
    Försöker ladda upp en bild till, men funkar inte. Ska man göra på nåt särskilt sätt?


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester