• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • LittleMommy
    Hallonmaja skrev 2015-02-05 11:26:13 följande:

    Tack, hoppas det är så! :)) Men blir osäker då jag läst att Testlagret ibland kan visa falskt positivt. Är det något särskilt LOT-nummer som gör det?


    Tack ett test av ett annat märke för att vara 100 :)

    Men jag tycker det ser positivt ut!
  • malink80
    Amazinglife skrev 2015-02-05 12:03:31 följande:

    De är bara spök va? :/ bara ökat kontrast lite grann på bilderna..


    jag ser inget
  • Amazinglife
    Hoppanloppan skrev 2015-02-05 12:31:18 följande:
    Ser ingenting
    Ser ingen ens de så måste ja va inbilla mig helt, jobbig känsla även om ja själv tror de är spök.. Menar inte att där ett ett rosa streck men där är en skugga rakt över i mina ögon.. Markerat med streck där mina ögon "ser".. Kanske får inse att jag blivit streck sjuk ;)
  • excalibur
    Amazinglife skrev 2015-02-05 12:37:59 följande:

    Ser ingen ens de så måste ja va inbilla mig helt, jobbig känsla även om ja själv tror de är spök.. Menar inte att där ett ett rosa streck men där är en skugga rakt över i mina ögon.. Markerat med streck där mina ögon "ser".. Kanske får inse att jag blivit streck sjuk ;)


    Jag ser absolut, men har svårt att avgöra färgen..
  • jagmamma

    Ni som fått väldigt svaga streck på testlagrets stickor nu... Vilket LOT-nr har ni?

    Jag får svaga (grå?) streck men tror inte att jag är gravid eftersom jag började blöda 4 dagar innan BIM (ÄL+10)...

  • skogstjejen19
    jagmamma skrev 2015-02-05 07:56:32 följande:
    ak15 skrev 2015-02-04 16:52:43 följande:

    Alltså är de något eller är de bara mina ögon som spelar mig ett spratt?


    Vad har ni för LOT-nr på era test tjejer? Jag får nämligen exakt likadant streck men började blöda 10 dagar efter ÄL (brukar alltid ha 14) så tvivlar ju starkt på att jag är gravid...
    141112
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester