• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • excalibur
    Hallonmaja skrev 2015-02-09 07:51:35 följande:

    Yes!! Äntligen fick jag bekräftat att jag ÄR gravid!! Plus på clearblue och även starkare streck idag med testlagrets. Dock hade jag nog äl senare än jag trodde eftersom det fortfarande är ganska svagt.


    Jag visste det! Har väntat med spänning på att du skulle ta ett annat test :P Grattis! :D
  • lilljenny
    osofin skrev 2015-02-09 07:29:12 följande:

    Frestelsen: kan tänka mig att det ät skönt att bara veta. Så brukar jag känna trots besvikelsen. Hoppas att operationen går riktigt smidigt och att du snabbt får

    ÄL efter den!

    Isabelle14: vad tråkigt! Vilken dag är du på? Kanske för tidigt med ett digitalt?

    Detta fick jag på morgonen. Kortet är taget inom tiden och är blött och lite svårt att se. Men strecket är starkare än igår. Nu hoppas jag på allvar! Den har ju jag 10 missfall, 3 ivf-försök och ett syskonförsök (och 2 fantastiska barn!) i ryggen så jag är försiktigt optimistisk....


    Ditt ser verkligen positivt ut tycker jag :)
  • Hallonmaja
    excalibur skrev 2015-02-09 08:29:20 följande:

    Jag visste det! Har väntat med spänning på att du skulle ta ett annat test :P Grattis! :D


    Tack snälla du! Jag vet att du skrev att det såg positivt ut från början men vågade inte tro det
  • Isabelladez
    Hallonmaja skrev 2015-02-09 07:51:35 följande:

    Yes!! Äntligen fick jag bekräftat att jag ÄR gravid!! Glad Plus på clearblue och även starkare streck idag med testlagrets. Dock hade jag nog äl senare än jag trodde eftersom det fortfarande är ganska svagt.


    Grattis vad kul! Hur länge har ni försökt?:)
  • Hallonmaja
    Isabelladez skrev 2015-02-09 09:08:07 följande:
    Grattis vad kul! Hur länge har ni försökt?:)
    Detta var andra försöket med tredje barnet. Kan inte fatta att det tog sig då jag varit sjuk i influensa med feber mm sedan några dagar efter äl. Trodde chanserna var minimala då!
  • frestelsen

    Ser ett streck till men det är svårt för de är så mycket färg på testet


    josefinkni skrev 2015-02-09 07:59:34 följande:

    Nån som set nått. Har sån grym molvärk känns som mensen ska komma närsomhelst men icke.


  • MissMf
    Hallonmaja skrev 2015-02-09 07:51:35 följande:

    Yes!! Äntligen fick jag bekräftat att jag ÄR gravid!! Glad Plus på clearblue och även starkare streck idag med testlagrets. Dock hade jag nog äl senare än jag trodde eftersom det fortfarande är ganska svagt.


    Grattis!! :)
  • Isabelle14

    Jo med dottern visade det samma tills strecket blev starkare. Men efter lite googlande så såg jag att LOT 130828 hade spök hos andra så mailade. Skulle få nya hem i veckan.

    Fy vad besviken jag är. :'(

  • lilljenny
    Isabelle14 skrev 2015-02-09 10:25:22 följande:

    Jo med dottern visade det samma tills strecket blev starkare. Men efter lite googlande så såg jag att LOT 130828 hade spök hos andra så mailade. Skulle få nya hem i veckan.

    Fy vad besviken jag är. :'(


    men va?! är det fler LOT nr det är fel på? detta är ju helt sjukt.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester