• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • liwa82

    Åhh

    Testade nog tidigt då jag inte riktigt vet e jag har bim. Får göra ett till om nån dag och se om det är starkare

  • liwa82

    Tack för att ni tittade på mitt test. Tror också det är positivt men blir lite nojig när det visar så svagt

  • Dakine
    HCS skrev 2015-03-08 13:01:27 följande:
    Samma för mig förra månaden! Svagt positivt på 3 olika test och verkligen illamående och andra symtom typiska mig.. Ändå kom mensen, dock en dag tidigare, men inte som den brukar. Varade både längre, mer klumpar och jävulsk mensvärk.

    Min teori är att det fäster, men dåligt och släpper efter ett par dagar..
    Ja, jag tror det är samma som händer för mig.... Vad ska man göra åt detta då!? :P
  • Dagfördag

    Hej!

    Finns det nån som varit gravid med dem där mysko testerna från testlagret med  lot nummer 141112, och dem har visat väldigt svagt först, och det faktist har varit positivt?? Har fått svaga svaga streck typ efter torktiden, men inabillar mig att jag såg en antydan till streck inom tid nu, men jag har gett upp denna gången eftersom dem tydligen inte är säkra. Så finns nå som fått svaga positiva , typ i test tidens slut/efter tiden som visat sig vara gravid???

    Tack snälla för svar!

  • skogstjejen19
    Dagfördag skrev 2015-03-08 15:25:46 följande:

    Hej!

    Finns det nån som varit gravid med dem där mysko testerna från testlagret med  lot nummer 141112, och dem har visat väldigt svagt först, och det faktist har varit positivt?? Har fått svaga svaga streck typ efter torktiden, men inabillar mig att jag såg en antydan till streck inom tid nu, men jag har gett upp denna gången eftersom dem tydligen inte är säkra. Så finns nå som fått svaga positiva , typ i test tidens slut/efter tiden som visat sig vara gravid???

    Tack snälla för svar!


    En kompis till mig tog ett digitalt efter hon testat med TL LOT 14..... Minns inte just nu vilket LOT det är som många fått fel på, även jag....

    Och hon var gravid, men hennes TL tester ökade och efter 1 dag syntes det tydlig att dom ökat.

    Så får man svaga i flera dagar är det nog kört men ökar dom så självklart är det positivt.
  • Dagfördag
    skogstjejen19 skrev 2015-03-08 15:34:04 följande:
    En kompis till mig tog ett digitalt efter hon testat med TL LOT 14..... Minns inte just nu vilket LOT det är som många fått fel på, även jag....

    Och hon var gravid, men hennes TL tester ökade och efter 1 dag syntes det tydlig att dom ökat.

    Så får man svaga i flera dagar är det nog kört men ökar dom så självklart är det positivt.
    Kanske inte helt kört då....bara vänta! Jag TROR att jag testade först på äl +7 (räknade i efterhand, har väldigt oregelbunden mens och ingen aning när äl sker, det är liksom en gissningslek) men är det fel så är det ju kört....skulle haft en display på musen som visade vad fasen som händer där....suck.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester