• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • 20110303
    VillBliTre skrev 2015-04-24 20:03:26 följande:
    Jag är på bim -3 idag o tog ett test som visade svagt idag. Men tog ett digitalt som visade gravid 1-2 :) så det borde visa på dig m. Lycka till
    Okej men då vågar jag mig nog på ett digitalt imorgon. Tack! O grattis till din graviditet:)
  • HCS
    Paap skrev 2015-04-24 20:22:42 följande:
    Hoppas det är tecken på grav! :)
    Har äl smärta nu så det är nog ägglossning ändå. Lite förvirrande bara när gravtesten visar svaga plus samtidigt.. 
  • SecretlyMe
    HCS skrev 2015-04-24 20:37:25 följande:

    Har äl smärta nu så det är nog ägglossning ändå. Lite förvirrande bara när gravtesten visar svaga plus samtidigt.. 


    Det verkar som du har ägglossning på G. Eftersom du själv sagt att dina gravtest varit blanka medan ältest ökar så är ju svaret rätt självklart :) Jag har inte sett något på dina gravtest och så har du ju själv sagt att det du sett på dom varit rester från mf.

    Det är bara vänta och se, annars kan du alltid gå och ta ett blodprov :)

    Hoppas att du blir gravid snart igen och får behålla denna gång.
  • Paap
    HCS skrev 2015-04-24 20:37:25 följande:
    Har äl smärta nu så det är nog ägglossning ändå. Lite förvirrande bara när gravtesten visar svaga plus samtidigt.. 
    Kan ju vara växtvärk också :)
  • VillBliTre
    20110303 skrev 2015-04-24 20:37:00 följande:
    Okej men då vågar jag mig nog på ett digitalt imorgon. Tack! O grattis till din graviditet:)
    Tack :)
  • aomj

    Fått 3 svaga positiva idag, och är på bim-1 imorgon. Är det för tidigt för ett digitalt? Borde ju inte vara det. Kan inte tro på det förrän det står GRAVID på skärmen, haha.

  • Hoppanloppan
    Jordgubbarmeglass skrev 2015-04-25 06:53:16 följande:

    Hej tjejer..

    dålig morgon. Använde ett av dom där förbannade stickorna från gravkollen.se.

    pissigt svagt.

    är dom så dåliga?

    Testet igår var väl solklart från CB...

    och nu detta negativa test.

    arg! smile4.gif


    För mig ser tyvärr ditt cb blankt ut :( när har du bim? Kanske ska testa igen om ett par dagar med digitalt?
  • Jordgubbarmeglass
    Hoppanloppan skrev 2015-04-25 07:12:00 följande:

    För mig ser tyvärr ditt cb blankt ut :( när har du bim? Kanske ska testa igen om ett par dagar med digitalt?


    Här är en bild när det torkat dock men fortfarande blått. Dock svagare än vid början.

    har bim i dagarna. Lite osäker.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester