• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Paap

    Liten nyfiken fråga bara.

    Någon här som tagit ett äl-test och ett gravtest i samma urin och fått svagt på äl och pos på grav? Eller blir äl-test ALLTID positiva vid grav?

  • langalmamamman
    carolinewendel skrev 2015-04-30 14:47:13 följande:

    Behöver hjälp! Negativt va? Men har stirrat så länge nu att jag inte vet vad jag ska tro..

    phpARnulC69292.jpg


    Svårt! Tycker nog inte att jag ser nåt...
  • carolinewendel
    langalmamamman skrev 2015-04-30 14:53:14 följande:

    Svårt! Tycker nog inte att jag ser nåt...


    Tack för svar. Behövde bara någon annans ögon, mina är tydligen värdelösa då jag inte ser ett skit på andras test där andra kommenterar att "det syns" och "det är tydligt", hahaha
  • Nattafnatta

    Vill gärna visa mitt torkade test (skrev en tråd för en liten stund sedan)

    Det här är ett så kallat spökstreck va? Märket är Bäst på test och såklart efter att testtiden passerat. Är nyfiken på om flera fått sådana här falska positiva test!

  • Iustitiae
    langalmamamman skrev 2015-04-30 14:14:53 följande:

    Snälla ni, jag blir så frustrerad. För två dagar sedan testade jag acos gravtest och tyckte mig se ett svagt men tydligt streck "gravid". Testar med samma idag och tänker att det borde synas starkare. Istället är det blankt!!

    phpZYoRvy97882.jpg


    Fast jag ser nåt svagt. Prova ett annat märke.
  • Paap
    langalmamamman skrev 2015-04-30 15:33:14 följande:

    Testade alldeles nyss med ett annat märke och nu tänds hoppet igen...vad tror ni? phpuE34h124185.jpg


    Vågar säga grattis här faktiskt! Tydligt streck och det ser rosa ut!
  • Kalaspinglana

    Hej alla söta tjejer!

    Mina cb har bara varit spöckstreck. :-/

    Hade ett tidigt mf förra månaden.

    Nu ska jag få ära provera konstant några månader för att slippa extrema äl-smärtor och mellanblödningar. Känns så ledsamt att behöva "stänga av systemet" för att må bra..

    Vet att det är fel tråd, men har någon av er erfarenhet av provera, biverkningar och så?

    Vill verkligen inte äta hormoner..

    Kram!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester