• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • SecretlyMe
    smurfan84 skrev 2015-05-01 08:24:06 följande:

    Vad tror ni? Jag ser ett svagt streck iaf...


    Gör jag med :)
  • SecretlyMe
    Mammut skrev 2015-05-01 12:54:17 följande:

    Spökstreck?

    Ser en skugga men var svårt att få med den på bild.

    Bim -1 har haft lite "växtvärk" i livmodern.

    Är ett clearblue test och har inte sett skugga tidigare på dem men det kanske händer ibland? Det här testet är nu timmar gammalt och då ska man väl egentligen inte kolla det.


    Ser oxå svagt positivt, ta ett nytt imorgon, hoppas det ökar!
  • HCS
    Iustitiae skrev 2015-05-01 12:21:11 följande:
    Vad är det för LOT nummer? Jag har haft likadant den senaste veckan, blir aldrig starkare men svagt rosa syns...
    skogstjejen19 skrev 2015-05-01 09:12:47 följande:

    Har fått såhär i 1 vecka nu :(

    Fast det syns väl inte på fl som vanligt :(

    I verkligheten är det ett svagt rosa streck.

    Gissar på att det är fel på testlagrets som vanligt.


    Får också svaga lika på tl stickr LOT NR 150127

  • HCS
    Mammut skrev 2015-05-01 12:54:17 följande:

    Spökstreck?

    Ser en skugga men var svårt att få med den på bild.

    Bim -1 har haft lite "växtvärk" i livmodern.

    Är ett clearblue test och har inte sett skugga tidigare på dem men det kanske händer ibland? Det här testet är nu timmar gammalt och då ska man väl egentligen inte kolla det.


    Ser positivt ut, vågar nog säga grattis!
  • Tamses

    Jag fick detta på apotekets egna men köpte ett rfsu digitalt imorgon som visade negativt. Men visst kan dom digitala vara lite senare? Eller hur är det?

  • Bumbleroot

    Är lite konfunderad.. Inte säkert mina bilder visar något men förhoppningsvis.. Nu har jag fått min mens men kände ändå mig konstig så tog gravtest.. Det visar lite svagt svagt.. Dagen efter tog jag ett nytt på morgonen och det blev helkonstigt.. Min fråga är väl inte om ni ser några streck, för det gör man i verkligheten, utan snarare om något fått samma fel på deras CB? Tycker det ser konstigt ut...

  • SecretlyMe
    maja81 skrev 2015-05-01 15:02:53 följande:

    Skulle vilja höra vad ni tror om dessa test? 


    Ser på översta, något väldigt svagt :)
  • Tamses

    Hur är det egentligen med digitala test? Fick svagt plus på apotekets igår men negativt på digitalt idag?

    Ska jag helt tappa hoppet eller var det för tidigt med digitalt?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester