• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Hoppanloppan
    isali skrev 2015-05-01 22:52:44 följande:

    Här behövs det inte analyseras! Både jag och karln är helt skakiga! Hjärta Visst kan inte ett sånt här ljuga? Helt sjukt! 


    Grattis :D
  • Eiras3

    Hej!

    Tänkte be om lite hjälp från er med mer erfarenhet på området gravtest!

    Jag är 29 år, just slutat med Trionetta som jag tagit sen 10 (!) år tillbaka.

    Tog sista pillret i mitten av mars och varit väldigt nyfiken på hur kroppen ska komma igång.

    Testade nu tre-fyra dagar innan BIM, för jag var otålig.

    Vad tror ni??

  • Iustitiae
    Eiras3 skrev 2015-05-02 00:55:21 följande:

    Hej!

    Tänkte be om lite hjälp från er med mer erfarenhet på området gravtest!

    Jag är 29 år, just slutat med Trionetta som jag tagit sen 10 (!) år tillbaka.

    Tog sista pillret i mitten av mars och varit väldigt nyfiken på hur kroppen ska komma igång.

    Testade nu tre-fyra dagar innan BIM, för jag var otålig.

    Vad tror ni??

    phpVuswx229150.jpg


    Solklart positivt! Grattis!
  • isali
    Eiras3 skrev 2015-05-02 00:55:21 följande:

    Hej!

    Tänkte be om lite hjälp från er med mer erfarenhet på området gravtest!

    Jag är 29 år, just slutat med Trionetta som jag tagit sen 10 (!) år tillbaka.

    Tog sista pillret i mitten av mars och varit väldigt nyfiken på hur kroppen ska komma igång.

    Testade nu tre-fyra dagar innan BIM, för jag var otålig.

    Vad tror ni??


    Tjejen! Du är gravid som fan! No doubts ;) ta ett CB för att veta hur många veckor!
  • Mammis2011och2015

    Starkare plus får man ju leta efter


    Eiras3 skrev 2015-05-02 00:55:21 följande:

    Hej!

    Tänkte be om lite hjälp från er med mer erfarenhet på området gravtest!

    Jag är 29 år, just slutat med Trionetta som jag tagit sen 10 (!) år tillbaka.

    Tog sista pillret i mitten av mars och varit väldigt nyfiken på hur kroppen ska komma igång.

    Testade nu tre-fyra dagar innan BIM, för jag var otålig.

    Vad tror ni??


  • daoan

    Hej,

    Jag är egentligen emot att överanalysera förrän det syns tydligt. Men för varje negativt blir man mer ivrig ; /

    Fick sådana sjuka magsmärtor nu så var tvungen att springa upp och göra ett test (ÄL +10 lördag 2a maj).

    Vad tror ni? Syns något?

  • PrinsessanNova13
    daoan skrev 2015-05-02 01:39:18 följande:

    Hej,

    Jag är egentligen emot att överanalysera förrän det syns tydligt. Men för varje negativt blir man mer ivrig ; /

    Fick sådana sjuka magsmärtor nu så var tvungen att springa upp och göra ett test (ÄL +10 lördag 2a maj).

    Vad tror ni? Syns något?


    Åh det är så svårt att tyda!
    Ibland kan bilden göra att det syns mindre när man laddar upp den :/
    Med blotta öga ser jag inget,mixtrade lite med din bild och kanske att jag ser då,jätteosäker !
    Har du fler bilder??
  • halo83

    Äl+9 idag.. Ska enligt tidigare cyklar ha mens den 12:e men om jag får efter äl å en litealfas på 14 dagar så är jag på bim-5 ... Vad tror ni? Ser ni nåt?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester