• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • o0lenao0
    Hf84 skrev 2015-08-04 11:08:01 följande:

    Är det bara ett spöksträck eller ser ni ens något? jag tycker mig ana ett mycket svagt sträck. 


    Jag kan nog ana nåt svagt.
  • Hf84
    o0lenao0 skrev 2015-08-04 11:23:59 följande:
    Jag kan nog ana nåt svagt.
    jag får hoppas det ökar i styrka! men efter testtiden ser jag det tydligare nu, men det kan man ju inte lita på heller. Mår sjukt illa och vill spy, men kan ja vara något hela annat också haha tänk att man vill något så gärna.
  • o0lenao0
    Hf84 skrev 2015-08-04 11:40:49 följande:

    jag får hoppas det ökar i styrka! men efter testtiden ser jag det tydligare nu, men det kan man ju inte lita på heller. Mår sjukt illa och vill spy, men kan ja vara något hela annat också haha tänk att man vill något så gärna.


    Jag hade också sånt svagt som du o efter test tiden blev det starkare. Har inte gjort nåt nytt test. Ska göra det senare idag eller imorgon bitti.
  • Hoppanloppan
    Hf84 skrev 2015-08-04 11:54:02 följande:

    Ett till foto... men borde inte strecket vara tydligare om man är i v 3-4


    Är strecket rosa eller grått? Vilken dag är du på?
  • glittersol
    Nettisplettis skrev 2015-08-04 12:06:39 följande:

    Efter MÅNGA försök är jag i chock! För detta är väl positivt?! Jag vågar inte riktigt tro att det är sant


    Ser positiv ut!! Grattis
  • happylife

    Hej!

    Vilka är enligt er de bästa grav-stickorna om man är en testnarkoman?
    Vill klicka hem ett gäng men det blir så dyrt att köpa CB, Lloyds å liknande!
    Tacksam för inputs

  • Dellla
    happylife skrev 2015-08-04 12:23:22 följande:

    Hej!

    Vilka är enligt er de bästa grav-stickorna om man är en testnarkoman?

    Vill klicka hem ett gäng men det blir så dyrt att köpa CB, Lloyds å liknande!

    Tacksam för inputs


    Här har du en till testnakoman, jag klickade precis hem 14äl test plus 10 grav test från testlagret 189 kr för de.
  • Susanne1975
    Nettisplettis skrev 2015-08-04 12:06:39 följande:

    Efter MÅNGA försök är jag i chock! För detta är väl positivt?! Jag vågar inte riktigt tro att det är sant


    Jo du är gravid. Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester