• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Jossejojo

    Hej! Jag hoppar in. Jag tog ett test nu precis med morgon urin. Istället för ett streck fick jag som gråa konturer av ett streck men ingen färg i strecket om någon fattar? Bara konturer? Någon som har en aning? Går inte att fånga på bild ????


    What?
  • Inheaven
    Jossejojo skrev 2015-08-12 07:43:35 följande:

    Hej! Jag hoppar in. Jag tog ett test nu precis med morgon urin. Istället för ett streck fick jag som gråa konturer av ett streck men ingen färg i strecket om någon fattar? Bara konturer? Någon som har en aning? Går inte att fånga på bild ????


    Då är der nog tyvärr ett spökstreck.
  • Carroliina

    Kan någon hjälpa mig? Försöker lägga upp en bild på mitt graviditetstest, men det står bara att ingen fil har valts.. Har provat att göra filen mindre, men inget händer.

  • stepanova

    jossejojo, det e så svårt att svara på.spökstr. kan det va, men även att du är gravid och att det bara är för tidigt.

  • Carroliina

    Så, det funkade visst att lägga in bild om man börjat skriva texten först, hehe... (ny användare..)

    Kan ni snälla svara på vad ni tror om mitt test? Finns det minsta chans att jag är gravid? Borde jag prova med fler test, eller är det onödigt? Jag ser ett streck, men vet inte om det är för långt ifrån det andra strecket, eller om det är ett "spökstreck". Går på p-piller men har känt av flera symptom som kan tyda på graviditet.

  • Carroliina

    Kan förresten tillägga att strecket var helt borta efter kanske 35 min ungefär.. Syntes inget alls då. Har det någon betydelse?

  • skogstjejen19
    Carroliina skrev 2015-08-12 08:59:47 följande:

    Så, det funkade visst att lägga in bild om man börjat skriva texten först, hehe... (ny användare..)

    Kan ni snälla svara på vad ni tror om mitt test? Finns det minsta chans att jag är gravid? Borde jag prova med fler test, eller är det onödigt? Jag ser ett streck, men vet inte om det är för långt ifrån det andra strecket, eller om det är ett "spökstreck". Går på p-piller men har känt av flera symptom som kan tyda på graviditet.


    Ser inget på ditt test tyvärr
  • glittersol
    skogstjejen19 skrev 2015-08-12 09:19:50 följande:

    Vad ska man tro?

    Överst är det nyaste testet


    Kanske ser något pyttestreck på den översta men kan vara skugga med.

    När har du bim?
  • Carroliina
    skogstjejen19 skrev 2015-08-12 09:18:20 följande:
    Ser inget på ditt test tyvärr
    Carroliina skrev 2015-08-12 08:59:47 följande:

    Så, det funkade visst att lägga in bild om man börjat skriva texten först, hehe... (ny användare..)

    Kan ni snälla svara på vad ni tror om mitt test? Finns det minsta chans att jag är gravid? Borde jag prova med fler test, eller är det onödigt? Jag ser ett streck, men vet inte om det är för långt ifrån det andra strecket, eller om det är ett "spökstreck". Går på p-piller men har känt av flera symptom som kan tyda på graviditet.


    Ingen som ser nått?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester