• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • AngelinaAr

    Hej

    Hoppas ni mår bra..behöver skriva av mig lite..

    Jag var på vul idag två veckor efter sista ultraljudet.sist sa läkaren att jag va i vecka fem nu helt plötsligt är jag i vecka 8+

    Men vart glad då vi såg de lila hjärtat klappa:)

    Men fyfan Villken slampa till läkare riktigt jävla otrevlig hon ba du ska va glad att jag vänder skärmen jag frågade om en liten bild snälla sa jag är så glad nu hon ba Nej jag gör inte sånt nu ba vafan????sambon blev helt chockad.

    Säger bara en sak jävla damp bitch! Ida hette hon de rimmar ju bra de ida******* hahaha fjant.

    Så de va mitt utbrott för idag haha ????

  • EmmaElisabeth2

    När ska du testa nästa gång? :) Ska tok hålla för ett positivt! Så roligt att vara fler med BF så nära varandra :)


    happylife skrev 2015-08-13 15:01:03 följande:

    Ja tack jag blev klokare!

    Jag tror jag är gravid, hoppas bara att den vill stanna ! Bim på lördag tror jag..


  • happylife
    EmmaElisabeth2 skrev 2015-08-13 18:38:49 följande:

    När ska du testa nästa gång? :) Ska tok hålla för ett positivt! Så roligt att vara fler med BF så nära varandra :)


    Jag borde testa lör men med tanke på att jag spricker av nyfikenhet blir det imorn bitti! Kommer med posten kl 11 så får spara morgonurin att testa i!

    Beställt 2 CB digital o 2 RFSU tests tidigt. Vilket ska jag ta tycker ni? :)
  • Mnihz08

    Måste bara fråga er som testar tidigt. Kommer era streck innom tiden för testen? Har ganska tydliga streck nu, men de kommer precis när tiden för avläsning gått ut! Min fru tog ett test igår och hon fick inget streck alls... Är dag 9 efter äl.

  • Angdev

    Om man plussat på BIM-2 innan och är på BIM-1 utan ett positivt resultat, är det kört då? Om jag plussade med ett billiga-tester förra gången och använder testlagrets nu, mäter dom olika? Usch greppar verkligen efter halmstrån här men efter 9 försök så blir man lite koko.. :)

  • glittersol
    Angdev skrev 2015-08-13 19:05:50 följande:

    Om man plussat på BIM-2 innan och är på BIM-1 utan ett positivt resultat, är det kört då? Om jag plussade med ett billiga-tester förra gången och använder testlagrets nu, mäter dom olika? Usch greppar verkligen efter halmstrån här men efter 9 försök så blir man lite koko.. :)


    Inte då!! Vissa plussar inte förrens ett par magar efter
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester