• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • glittersol
    LovisaC1982 skrev 2015-08-15 08:54:30 följande:

    Hej allihopa!

    Känner mig väldigt osäker och undrar om ni skulle vilja låna mig ett par extra ögon och titta på mina tester. Gjorde en insemination för två veckor sedan och enligt kliniken är det testdag idag men det stämmer inte för mig, tror jag, för jag ska inte ha mens förrän imorgon. Det översta testet är det jag har fått från kliniken och jag får ju upp två streck men teststrecket är så otrolig svagt. Den andra stickan är ju starkare så nu undrar jag helt enkelt om jag vågar lita på det ?


    Jag tycker dom ser starka ut! Grattis
  • Symetrical
    happylife skrev 2015-08-15 07:53:12 följande:

    Svagt plus på CB inom testtiden..bim idag och ingen mens i sikte....varför så svagt fortf??


    Kanske senare infästning av ägget eller också är du låghormonare..!?

    Har du någon bild?
  • happylife
    Symetrical skrev 2015-08-15 09:35:52 följande:

    Kanske senare infästning av ägget eller också är du låghormonare..!?

    Har du någon bild?


    Ja den ligger i tråden "Negativt eller positivt", kolla där! Har raderat bilden så kan inte lägga upp den igen :)
  • LovisaC1982
    glittersol skrev 2015-08-15 09:25:03 följande:
    Jag tycker dom ser starka ut! Grattis
    Åh tack, känns helt overkligt. Jag har en liten inneboende Glad.
  • mkes
    ankan20 skrev 2015-08-15 09:57:10 följande:

    Bara jag som ser?


    Ser ingenting tyvärr, men så brukar kvaliteten bli katastrofal på bilder man laddar upp här. Du har ingen närbild?
  • ankan20
    mkes skrev 2015-08-15 10:00:09 följande:
    Ser ingenting tyvärr, men så brukar kvaliteten bli katastrofal på bilder man laddar upp här. Du har ingen närbild?
    Jag har tyvärr inte det :( jag såg ett svagt plus men det var jätte svårt att få det på bild
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester