• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Cissi90
    AsterA skrev 2015-08-16 08:13:59 följande:

    Någon som kan hjälpa mig?

    Det ljusare är gårdagens ÄL-test. Och så har ÄL-testerna sett ut i 10 dagar. Det starkare är från imorse. Digitala testet visade en cirkel och ingen smiley. Förra månaden hade jag inga digitala med dessa rosa visade lika starkt två dagar och sen svagt igen. Hur ska jag tolka detta?


    100% tydligt JA! :D ta ett digitalt för att se i vilken vecka du är i också. Grattis!!0
  • Amazinglife
    AsterA skrev 2015-08-16 08:13:59 följande:

    Någon som kan hjälpa mig?

    Det ljusare är gårdagens ÄL-test. Och så har ÄL-testerna sett ut i 10 dagar. Det starkare är från imorse. Digitala testet visade en cirkel och ingen smiley. Förra månaden hade jag inga digitala med dessa rosa visade lika starkt två dagar och sen svagt igen. Hur ska jag tolka detta?

    phpiyNZCC47343.jpg


    Man ska inte ta äl test på morgonen, du vill ha färska hormoner för äl test, morgonurin är för "gammalt".. Jag hade tolkat detta som positivt "inatt" :)
  • Amazinglife
    halo83 skrev 2015-08-16 08:13:03 följande:

    Varför blir mitt test så här? Andra gången med cb+ ...

    php4IZLMJ49914.jpg


    Kan hända när man använder för mycket urin..
  • halo83

    Jag brukar alltid samla i bägare men var för trött i morse sånjag körde direkt på.. Kan de va därför tro?


    Amazinglife skrev 2015-08-16 10:15:16 följande:

    Kan hända när man använder för mycket urin..


  • happylife
    Symetrical skrev 2015-08-16 09:52:57 följande:

    Det skulle jag absolut säga! Grattis!


    Hmm nu kom klarrött blod..,,? Nu känns de kört igen..
  • stepanova
    happylife skrev 2015-08-16 10:38:46 följande:
    Hmm nu kom klarrött blod..,,? Nu känns de kört igen..
    och så skriver jag här igen! va inte rädd för blodet! du kan vara så tidigt ennu att du har en genombrottsblödning, bara vanlig mens! hade det även jag:) mkt sällan mf kommer just den dagen man annars skulle ha sin mens
  • glittersol
    Test14 skrev 2015-08-16 11:06:15 följande:

    Onsdag,torsdag,lördag cb plus.. Blir det starkare?

    Blir toookig snart!!


    Det nedersta är starkt! Solklart plus!
  • ankan20
    Test14 skrev 2015-08-16 11:06:15 följande:

    Onsdag,torsdag,lördag cb plus.. Blir det starkare?

    phpuKGGSG50899.jpgphpeKLKyX14944.jpgphpYXnhUG82507.jpg

    Blir toookig snart!!


    Grattis! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester