• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • MammaTillVilde

    Hoppar in här. Bim idag . Inga känningar efter tantröd. Fick dessa två streck imorse. Någon mer som ser ? =P

  • MammaTillVilde
    MammaTillVilde skrev 2015-08-28 13:04:24 följande:

    Hoppar in här. Bim idag . Inga känningar efter tantröd. Fick dessa två streck imorse. Någon mer som ser ? =P


    Hmmm. Blev dåligare när man la in de här.

    Va konstigt =/
  • Hoppanloppan
    MammaTillVilde skrev 2015-08-28 13:04:24 följande:

    Hoppar in här. Bim idag . Inga känningar efter tantröd. Fick dessa två streck imorse. Någon mer som ser ? =P

    phpxxsbhK03488.jpgphpxxsbhK03488.jpg


    Antar att strecken hade synts om det vore pos på bim :/
  • Petronelladahlberg

    Vilka testet rekommenderar ni?
    Jag brukar aldrig vara så här försenad med min mens (BIM+4) i vanliga fall, om jag inte blivit skengravid. Men då brukar den alltid komma då jag testat negativt.. Men det har inte fungerat denna gång..

    Första RFSU testet jag tog (BIM+1) visade först positivt sedan negativt, och clearblue jag tog idag visade negativt (finns bild i ett annat inlägg i tråden).

  • Hoppanloppan
    Petronelladahlberg skrev 2015-08-28 14:14:24 följande:

    Vilka testet rekommenderar ni?
    Jag brukar aldrig vara så här försenad med min mens (BIM+4) i vanliga fall, om jag inte blivit skengravid. Men då brukar den alltid komma då jag testat negativt.. Men det har inte fungerat denna gång..

    Första RFSU testet jag tog (BIM+1) visade först positivt sedan negativt, och clearblue jag tog idag visade negativt (finns bild i ett annat inlägg i tråden).


    Cb med veckoindikator tycker jag är super :)
  • MammaTillVilde
    Hoppanloppan skrev 2015-08-28 13:23:42 följande:

    Antar att strecken hade synts om det vore pos på bim :/


    Mjo. Alltså de syns ju väl i Verkligheten men får inte med de på bild =/ syns kanske lite på denna?

    Bilderna blir ju dåligare med när jag sätter in det här på fl =/

  • MammaTillVilde
    MammaTillVilde skrev 2015-08-28 14:33:38 följande:

    Mjo. Alltså de syns ju väl i Verkligheten men får inte med de på bild =/ syns kanske lite på denna?

    Bilderna blir ju dåligare med när jag sätter in det här på fl =/


  • Hoppanloppan
    MammaTillVilde skrev 2015-08-28 14:33:38 följande:
    Mjo. Alltså de syns ju väl i Verkligheten men får inte med de på bild =/ syns kanske lite på denna?

    Bilderna blir ju dåligare med när jag sätter in det här på fl =/

    phpKICRva74679.jpg
    Om det syns väl i verkligheten så ta ett cb :) jag ser inget på bilderna tyvärr
  • MammaTillVilde
    Hoppanloppan skrev 2015-08-28 14:42:39 följande:

    Om det syns väl i verkligheten så ta ett cb :) jag ser inget på bilderna tyvärr


    Ja jag tänkte ta ett digitalt imon om Tanta inte dyker upp idag. :) så slipper man undra ;)

    Tack för svaren :)
  • Petronelladahlberg
    Hoppanloppan skrev 2015-08-28 14:32:21 följande:
    Cb med veckoindikator tycker jag är super :)
    Har hört att den ska vara det. Men tänkte börja med något billigare tills jag vet vad det verkligen är. Känns så onödigt att köpa så dyrt ????
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester