• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • bells123

    [quote=75934101][quote-nick]Sessie skrev 2015-10-29 07:59:44 följande:[/quote-nick][/quote]

    De kan nog va något där.. :) ta igen om någon dag!

    Jag kunde inte heller hålla mig :P

  • bells123
    millimu skrev 2015-10-29 07:57:30 följande:

    Väldigt svagt men visst är det ett plus? Är BIM -3 om man räknar genomsnitt på mina cyklar (varit mellan 28 & 35 senare halvåret)


    Jag ser! :)
  • VioloLaviose
    SecretlyMe skrev 2015-10-28 12:46:40 följande:
    Ja. Jag lyckas ALLTID se streck när jag lyser med lampa bakom. Men ska inte säga aldrig, vissa påstår sig ha haft ett svagt streck vid genomlysning och visat sig vara gravida.
    Ja det är helt blankt idag igen så. Suck...
  • 2013januari
    Brbsladderben skrev 2015-10-29 07:48:09 följande:

    Hm... Mycket märkligt!

    Men på dina test syns det ju, tillskillnad från mina från TL :(

    Det går inte ens att urskilja en skugga typ. Ska lägga upp bilder så ska du få se skillnaden mellan testerna.. Man vet ju inte vilket man ska lita på.

    detta är från testlagret (trixad bild, för det syns inte annars)

    Och så från billigarester, otrixad...


    Men vilken dag är du på? Här är TL dagen före, det går inte ens att inbilla sig en skugga haha!
    Ser tydligt på dina billiga tester...
  • strumpan123

    är det vanligt att få starka spök på Testlagrets? Hört att dom är nya.
    graviditetskollens var svagare idag och ett fett grått på TL. Suck 

  • Brbsladderben

    Nu fick jag upp hoppet lite igen! :D

    Jag är på äl +11 idag, så än är det ju lite tidigt som sagt.. Men när man får positivt på ena och neg på andra så blir man ju lite fundersam.. ;)

    Vilken dag är det där testet taget på?


    2013januari skrev 2015-10-29 09:11:46 följande:

    Men vilken dag är du på? Här är TL dagen före, det går inte ens att inbilla sig en skugga haha!

    Ser tydligt på dina billiga tester...


  • 2013januari
    Brbsladderben skrev 2015-10-29 09:27:39 följande:

    Nu fick jag upp hoppet lite igen! :D

    Jag är på äl +11 idag, så än är det ju lite tidigt som sagt.. Men när man får positivt på ena och neg på andra så blir man ju lite fundersam.. ;)

    Vilken dag är det där testet taget på?


    Lördagkvällen sen kom digitala plusset och de andra första jag kunde förstå att det va något på på tisdagen...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester