• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Fidelisen

    Tack för alla gratulationer.

    Börjar sjunka in och glädjen börjar infinna sig.

    Min lilla Livis ska bli storasyster!

  • LeiaBus2010
    MKLA skrev 2015-12-09 08:44:03 följande:

    Hej! Jag tog ett test imorse och ser ett svagt streck. Är detta tillräckligt eller borde jag testa igen? Testade för 4 dagar sedan och då syntes inget streck...


    Grattis! Ett solklart PLUS! :D
    Leia 2010-09-19
  • milliee

    Bim-1 med vanliga rfsu tänkte ta det som ett negativt och dra på julbord på fredag hehe men vad säger ni ska jag testa imorgon igen eller är det spök?

  • DragonWoman

    Bästa ägglossningstesten? Hur många bör man köpa och hur länge för att kolla om och när man har ägglossning?


    Marco 001027 Marcus 061112 Malva 130426 Julian 140920
  • Milia02
    milliee skrev 2015-12-09 09:09:25 följande:

    Bim-1 med vanliga rfsu tänkte ta det som ett negativt och dra på julbord på fredag hehe men vad säger ni ska jag testa imorgon igen eller är det spök?


    Jag skulle hålla mig till alkoholfritt.... :) det där ser positivt ut... anar ett streck..
  • Fia90
    DragonWoman skrev 2015-12-09 09:21:20 följande:

    Bästa ägglossningstesten? Hur många bör man köpa och hur länge för att kolla om och när man har ägglossning?


    Jag kör Clearblue digitalt, man får tydligt svar, antingen en tom ring eller en glad gubbe, inga streck att tolka och greja med! En paket innehåller 10 test, så vet du ungefär när du har ägglossning kan det räcka med ett test för att säkerställa eller alla 10 om du inte har lika bra koll på när ungefär ÄL inträffar. 
  • glittersol
    milliee skrev 2015-12-09 09:12:57 följande:

    Bilden kommer inte upp så då är det ju svårt, haha


    Bilden syns!

    Ser något men svårt att säga om det är spök!
  • Madelonen1

    Hej igen.. Igår fick jag ju positivt på ägglossningstestet. Tog ett nyss som ser ut såhär!? Är det också positivt? Kan man ha positiva test flera dagar i rad?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester