• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Symetrical
    Lilla Luna skrev 2015-12-13 09:35:28 följande:

    Min tur. BIM/bim+1. Enligt två olika appar. Har ingen koll på hur lång cykel jag har. Ni som är mer erfarna och kunniga kan få kika på mitt test. Själv vet jag inte. Gravidkollen var blankt. Samma urin och testlagrets.


    Jag tycker att det syns relativt tydligt. Vågar mig på ett försiktigt grattis.
  • vanjastina

    Gårdagens test överst, dagens test under. Ser jättesvagt på både men vet inte vad jag ska tro om de här testen från rfsu :/ Funderar på att gå och köpa ett cb imorgon istället.

  • Paap

    Jag ser något svagt! :) [quote=76111622][quote-nick]Lilla Luna skrev 2015-12-13 09:40:00 följande:[/quote-nick][/quote]

  • Paap

    Jag ser något, tycker definitivt att du ska ta ett CB :)


    vanjastina skrev 2015-12-13 09:49:24 följande:

    Gårdagens test överst, dagens test under. Ser jättesvagt på både men vet inte vad jag ska tro om de här testen från rfsu :/ Funderar på att gå och köpa ett cb imorgon istället.


  • ahland
    vanjastina skrev 2015-12-13 09:49:24 följande:

    Gårdagens test överst, dagens test under. Ser jättesvagt på både men vet inte vad jag ska tro om de här testen från rfsu :/ Funderar på att gå och köpa ett cb imorgon istället.


    Om jag var du skulle jag satsa på ett annat märke. Jag anar något på stickorna och mina såg också ut så på expemelvis BIM-3 och blev jättetydligt med testlagret på BIM-2. RFSU är säkert jättebra - om man testar 4-5 dagar efter BIM...
  • missjune

    Jag har fåttfått en antydan till streck ( svaaaagt) på rsfu test, 3 st. Negativt på cb digital. Bim 15:e. Kan de vara spökstreck??.

  • vanjastina
    ahland skrev 2015-12-13 09:56:46 följande:
    Om jag var du skulle jag satsa på ett annat märke. Jag anar något på stickorna och mina såg också ut så på expemelvis BIM-3 och blev jättetydligt med testlagret på BIM-2. RFSU är säkert jättebra - om man testar 4-5 dagar efter BIM...
    Tack för ditt svar, du har säkert rätt! :) Ska testa annat märke istället. Känner mig precis som jag gjorde förra graviditeten så jag är ganska säker på att det är något..
  • Lilla Luna
    Paap skrev 2015-12-13 09:55:30 följande:

    Jag ser något svagt! :) [quote=76111622][quote-nick]Lilla Luna skrev 2015-12-13 09:40:00 följande:[/quote-nick]


    [/quote]

    Nog är det svagt. Såg det ganska direkt utan att studera stickan noga. Men det är ju knappt någon färg. :/ väntar några dagar och tar ett cb om mensen inte kommer.
    Symetrical skrev 2015-12-13 09:44:43 följande:

    Jag tycker att det syns relativt tydligt. Vågar mig på ett försiktigt grattis.


    Jag är dock osäker. Knappt någon färg liksom. Och så svagt. Om mensen inte kommer tar jag ett cb på onsdag. Men lär bli fler billiga fram till dess, haha. Hoppas du har rätt så tackar för ditt grattis! :)
  • vanjastina
    Paap skrev 2015-12-13 09:56:10 följande:

    Jag ser något, tycker definitivt att du ska ta ett CB :)


    Åh, det ska jag defenitivt göra nu när fler ser! :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester