• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Agge83

    Blir tokig! Lika svagt idag på äl+9/10.. Men fått ont i brösten idag, knöliga samt började blöda näsblod från inget??

    Någon som vet om det är vanligt med spök på vanliga RFSU?? Skall testa ett annat imorn bitti som möter från 10 å se om det är starkare.. :)

  • Villhabarn29
    Agge83 skrev 2015-12-16 16:59:51 följande:

    Blir tokig! Lika svagt idag på äl+9/10.. Men fått ont i brösten idag, knöliga samt började blöda näsblod från inget??

    Någon som vet om det är vanligt med spök på vanliga RFSU?? Skall testa ett annat imorn bitti som möter från 10 å se om det är starkare.. :)


    Vilket märke tar du då?
  • Agge83
    Villhabarn29 skrev 2015-12-16 17:04:26 följande:

    Vilket märke tar du då?


    Predictor early hette det, går att ta från BIM-6 står det.. Imorn blir det BIM-3 isåfall..
  • er92
    Mimmie 2014 skrev 2015-12-16 16:55:06 följande:

    Testlagrets gravtest spök eller äkta ???


    Mitt såg ut sådär i början, kanske till och med svagare. Stegrade och sen fick jag gravid 1-2 på ca digital :)

    Så här såg mitt första ut

  • Idorf

    En intressanta Che nyfiken rågat, men hur ängel har alla ni som försöker bli gravida är inne vart ihop med eran partner egentligen? Att skaffa barn är ju en stor grej och bör ju göras med någon man vill leva livet ut med och som man känner, tycker ju jag. Jag har barn med samma kille och vi ör inne på vårt 8e år. Vi vill nu ha en tredje unge.


    Det är ingen skillnad på en lejon mamma och en människo mamma. Vi gör allt för våra avkommor, och dödar om vi måste!
  • Petronelladahlberg

    Ingen som vet?


    Petronelladahlberg skrev 2015-12-16 10:19:27 följande:

    BIM+2 idag.. På BIM fick jag ett svagt svagt positiv. Igår tog jag ett clearblue plus som inte visade något.. Kan heller inte säga att det var tillräckligt med kiss..

    Men hur kan det visa svagt plus sedan minus dagen efter? När kan jag testa igen?

    Vaknade inatt av illamående.. Inte gjort någon gång tidigare..


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester