• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • 2013januari
    HCS skrev 2015-12-17 21:18:07 följande:

    Syns det nåt? Kvällstest hållit mig i 3 timmar men inte särskilt koncentrerat. Äl+12


    Ser inte men är total förvirrad pga testet igår har kollat på det idag igen det syns ju tydligt. Ger gravidkollen såna spök nu igen? Cb borde nog tyvärr ökat mer om det varit något.. Skit att testen kan va så!!
  • frestelsen

    Kan nån hjälpa mig. Fick ma i början på nov. Sen kom något som jag tyckte va mens, på gyn så sa hon mens med. Började med äl test o tempa. Fått tom ring på cb digital dubbel äl igår och idag fick jag fast smiley direkt utan blinkande. Tog då ett annat äl test som är totalt neg.. ska ju ha äl enligt app 25 dec. Tempen är låg. Hääälp har jag äl eller är det fel

  • Villhabarn29

    Jag är besviken på cb. Testade flera, iofs från äl+7 & 8 - fick flera supersvaga (spök),men testade Predictor Early igår äl+9 som var helt blankt. Mäter från hcg 10. BIM -6. Det blir inga fler cb.

  • frestelsen
    HCS skrev 2015-12-17 21:18:07 följande:

    Syns det nåt? Kvällstest hållit mig i 3 timmar men inte särskilt koncentrerat. Äl+12


    Vad hände? Va helt säker på att du fick plus häromdagen.. detta syns ju knappt på:(
  • HCS

    Behöver veta vad ni tror nu.. fick detta idag! Klart starkaste om man helt bortser från stickorna. Tror ni bara det fäst senare eller har det ökat för dåligt?



    Denna är oredigerad och tagen efter ca 4 minuter.


  • Agge83
    Villhabarn29 skrev 2015-12-18 07:04:22 följande:

    Jag är besviken på cb. Testade flera, iofs från äl+7 & 8 - fick flera supersvaga (spök),men testade Predictor Early igår äl+9 som var helt blankt. Mäter från hcg 10. BIM -6. Det blir inga fler cb.


    Va?? Ger cb mycket spök? För mitt predictor var tok blankt igår morse.. Men sen på em tog jag ett cb å anande ngt svagt.. Tog ett nu på morgonen oxå, nog är det svagt med det syns något där!
  • Agge83
    HCS skrev 2015-12-18 09:03:08 följande:

    Kanske bättre bild?..

    Inga mens finnar och tempen ff hög... blir inte klok på detta


    Så ser mitt ut nu på morgonen, kom med en gång emot igår em, hoppas verkligen inte att det är spök.. :)
  • Villhabarn29
    Agge83 skrev 2015-12-18 09:06:52 följande:

    Va?? Ger cb mycket spök? För mitt predictor var tok blankt igår morse.. Men sen på em tog jag ett cb å anande ngt svagt.. Tog ett nu på morgonen oxå, nog är det svagt med det syns något där!


    Jag tror att mina cb är spök. Men dina behöver inte vara det

    Har du bild? Jag gav upp nu när jag fick negativt på predictor early samt temperatursänkning på 0.4 imorse. . Håller tummarna för dig!
  • Villhabarn29
    Agge83 skrev 2015-12-18 09:06:52 följande:

    Va?? Ger cb mycket spök? För mitt predictor var tok blankt igår morse.. Men sen på em tog jag ett cb å anande ngt svagt.. Tog ett nu på morgonen oxå, nog är det svagt med det syns något där!


    Jag tror att mina cb är spök. Men dina behöver inte vara det

    Har du bild? Jag gav upp nu när jag fick negativt på predictor early samt temperatursänkning på 0.4 imorse. . Håller tummarna för dig!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester