• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • sawyer

    Jag tror jag håller på att bli knäpp.. BIM -1, tog ett test imorse, och tycker mig ana ett svagt streck, väldigt svårt att få det på bild, syns bättre i verkligheten.. Har reagerat på att mina bröstvårtor är väldigt känsliga/ömma denna månaden, vilket jag inte brukar ha varken runt ÄL eller innan mens.. Men när testet inte visar starkare på BIM -1 så tappar man hoppet helt känns det som.. :( kan nog lika bra ställa in mig på att mensen kommer imorgon och att det bara är ett spökstreck..

  • Bär
    Mamsterbabe skrev 2016-04-05 08:24:53 följande:

    Nu då?


    Uhm, jag ser 3 streck?

    Det är ju två svaga bredvid varandra.
  • nufårvise
    Kling28 skrev 2016-04-05 10:38:21 följande:

    Inget visst? Äl+10 med graviditetskollens 10mlu :( tidigare har jag fått svagt rosa streck dag 11 med känslighet på 25mlu så tappar hoppet nu


    Tycker jag ser nåt :)
  • HCS
    Kling28 skrev 2016-04-05 10:38:21 följande:

    Inget visst? Äl+10 med graviditetskollens 10mlu :( tidigare har jag fått svagt rosa streck dag 11 med känslighet på 25mlu så tappar hoppet nu


    Borde synas på detta tidiga, tyvärr ser jag inget.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester