• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • SamsonS

    9e försöket. Vet inte hur många test jag har avverkat sen i somras. Snälla säg att ni ser samma som jag!

  • Cfmilla
    SamsonS skrev 2016-04-05 17:31:46 följande:

    9e försöket. Vet inte hur många test jag har avverkat sen i somras. Snälla säg att ni ser samma som jag!


    Laddade jag ner så kunde jag nog ana något svagt!
  • SamsonS
    Cfmilla skrev 2016-04-05 17:36:09 följande:
    Laddade jag ner så kunde jag nog ana något svagt!
    Åh jag hoppas så!!!
  • mammasusan

    Någon som ser den supersvaga andra linjen?
    Taget nu på em hållt mig en liten stund bara, inte ens en timme. Bim-3

  • mammoarer
    mammasusan skrev 2016-04-05 18:27:46 följande:

    Samma bild bara ändrat kontrast ;)


    Ser absolut ett till streck på den här bilden. Med koncentrerat morgonurin borde du få ett starkare streck
    Jag är garanterat farligare än vad jag ser ut att vara!
  • juliaa95
    Marängen skrev 2016-04-05 17:30:20 följande:

    En bild till.


    Jag ser tydligt !:) hade såna test i början när jag väntade min första. Blev starkare vid bim
  • glittersol
    mammasusan skrev 2016-04-05 18:27:46 följande:

    Samma bild bara ändrat kontrast ;)


    Jag ser!!

    Dock svårt att veta om det är ett torkstreck eller plus!

    Ta ett imon bitti och kissa inte på natten!
  • mammasusan
    glittersol skrev 2016-04-05 19:00:46 följande:
    Jag ser!!

    Dock svårt att veta om det är ett torkstreck eller plus!

    Ta ett imon bitti och kissa inte på natten!
    Torkstreck är det inte då det var inom avläsningstiden ;). Ska försöka hålla mig
  • Mamsterbabe

    Usch så besviken. Fick verkligen ett svagt streck till imorse på testlagrets sticka, men testade nu i em/kväll när jag kom hem från jobbet med en rfsusticka (ej testa tidigt) men den visade blankt..

    Kollade då igen på stickan från imorse och visst är det ett streck där, även om kontrolltiden har gått ut.

    Vad ska jag tro?

    Har köpt två digitala, ett med veckoindikator. Ska jag vänta ett par dagar? Och inte ta ett imorgon bitti?

    Bim-3 idag.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester