• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • frusvensson
    soproi skrev 2016-05-04 07:12:59 följande:

    Gjorde ett clearblue digital i morse - skönt att slippa sitta och "tro" att det är sträck! Hur gick det för dig frusvensson?


    Härligt soprol! Grattis!!!

    Testet jag gjorde igår var tydligare än testet idag, men jag kan se ett litet spökstreck även idag, dock inte tillräckligt tydligt för att jag vill lägga ut det här. Skillnaden är att testet igår var ett "testa tidigt" test och idag blev det en sticka som ger utslag först efter BIM (är BIM-2 idag) Så det är bara att ha is i magen någon dag till. Men skulle vilja veta innan jag åker till USA imorgon....
  • Nykär15
    Skrutt 83 skrev 2016-05-03 23:13:59 följande:

    Kommer aldrig lita på cb igen om jag ska testa tidigt. Äl +12 och detta kommer upp inom tiden, precis som förra på äl+9 men testlagret är helt negativt. Alltså är detta ett spökstreck. Så ingen hoppsan för oss:


    Fast jag ser inget på detta testet heller, så kan inte säga att det är nåt fel i mina ögon. Antingen är det för tidigt eller så är du inte gravid. 


    Ta ett nytt på BIM Glad

  • hjälpmigsnälla
    hjälpmigsnälla skrev 2016-05-01 16:50:17 följande:

    Såhär såg

    Det enda test som visat något inom 10 minuter, de andra har bara visat "spökstreck" efter 1 timma som +?sagt.

    (Och JA, jag vet att man ej ska läsa av efter längre än 5 minuter och att resultat därefter är ogiltigt men jag tycker det var intressant att kolla)


    Tänkte bara meddela att mina "spökstreck"/"torkstreck" var positiva test, tog ett clearblue som visade ett tydligt plus.
  • mammasusan
    Fru365 skrev 2016-05-04 10:21:59 följande:

    Va tror ni? Jag vågar inte hoppas:/


    Svårt att säga ser inte ut som ett helt streck? Annars om det är ett helt streck så grattis :)
  • Fru365
    mammasusan skrev 2016-05-04 10:27:00 följande:

    Svårt att säga ser inte ut som ett helt streck? Annars om det är ett helt streck så grattis :)


    Jag tycker inte heller det? Men vad innebär ett halvt sträck????
  • Fru365
    mammasusan skrev 2016-05-04 10:04:37 följande:

    Bättre bild tror jag fotat inom tiden förstås ;)


    Jag tycker jag ser nått!! Håller tummarna.. När har du bmi
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester