• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • littlemissE

    Nu har hag råkat beställa fel gravtest,graviditetskollens (haft testlagret innan). Nu till frågan jag får aldrig fullt utslag på dessa gravtest.. det e lixom bara nästan lika starkt som kontrollstrecket.. tänkte att oj då... nu blir det missfall igen.. men så läste jag att man kunde spä ut kisset med vatten så kunde det bli starkare för att det va för mycket hormoner.. tog ett med outspätt kiss å ett med ganska mycket vatten i.. de blev precis likadana.. går det inte att få fullt utslag på graviditetskollens gravtest?

  • SJLN
    littlemissE skrev 2016-05-19 17:27:19 följande:

    Nu har hag råkat beställa fel gravtest,graviditetskollens (haft testlagret innan). Nu till frågan jag får aldrig fullt utslag på dessa gravtest.. det e lixom bara nästan lika starkt som kontrollstrecket.. tänkte att oj då... nu blir det missfall igen.. men så läste jag att man kunde spä ut kisset med vatten så kunde det bli starkare för att det va för mycket hormoner.. tog ett med outspätt kiss å ett med ganska mycket vatten i.. de blev precis likadana.. går det inte att få fullt utslag på graviditetskollens gravtest?


    Jo jag har fått extremt starkt på deras en gång, teststrecket var då starkare än kontrollstrecket. Men en vecka senare var det svagare igen. Trots det gick det bra, så styrkan på testet behöver inte säga så mycket om hur graviditeten ska gå
  • eid
    angelikkaj skrev 2016-05-19 06:59:40 följande:
    Ser ju ett svagt streck ju!! Ser positivt ut
    Det var positivt :) Testade med CB digital imorse och fick Gravid 1-2!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester