• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • mammasusan

    Tror inte det är spökstreck på cb, jag har testat då jag definitivt inte kan ha varit gravid och har då fått blankt, inte ens en skugga av ett plus.

  • skogstjejen19
    mammasusan skrev 2016-07-25 10:53:33 följande:

    Tror inte det är spökstreck på cb, jag har testat då jag definitivt inte kan ha varit gravid och har då fått blankt, inte ens en skugga av ett plus.


    Hur går det för dig??
  • frestelsen
    mammasusan skrev 2016-07-25 10:53:33 följande:

    Tror inte det är spökstreck på cb, jag har testat då jag definitivt inte kan ha varit gravid och har då fått blankt, inte ens en skugga av ett plus.


    Fast jag har testat sånt plus efter mens o jag hade inge tidigt mf. Går hos gyn kontinuerligt.
  • Skrutt 83

    Antar att cb visar spök igen då testlagret ser ut såhär, dvs negativt



    Testlagret har alltid visat plus tidigt innan för mig så litar på dem


    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Oline
    Skrutt 83 skrev 2016-07-25 11:44:14 följande:

    Åh varför hamnar dem på snedden...


    Fast jag ser ett streck där!
  • Celinee

    Hej! jag tog detta testet nyss och det kom direkt upp en svag (med tjock) rosa linje, men den är väldigt svag, kan det vara ett spökstreck? den syns bättre i verkligheten än på bild. Testet är taget nu på eftermiddagen.
    bim -4 idag.

  • ensamärstark
    Celinee skrev 2016-07-25 16:09:06 följande:

    Hej! jag tog detta testet nyss och det kom direkt upp en svag (med tjock) rosa linje, men den är väldigt svag, kan det vara ett spökstreck? den syns bättre i verkligheten än på bild. Testet är taget nu på eftermiddagen.

    bim -4 idag.


    Bild?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester