• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • mariama
    glittersol skrev 2016-07-29 09:43:42 följande:

    Jag ser ett svagt streck men det ser så ut smetat ut


    Ja lite faktiskt! Men har tagit tester nu varje dag i 3 dagar och de blir aningen starkare varje dag, så visst borde det vara positivt åtminstone? Har även testat med olika märken :)
  • glittersol
    mariama skrev 2016-07-29 10:31:48 följande:

    Ja lite faktiskt! Men har tagit tester nu varje dag i 3 dagar och de blir aningen starkare varje dag, så visst borde det vara positivt åtminstone? Har även testat med olika märken :)


    Det låter som det är ett plus då! Ge det två dagar så blir det nog tydligt då
  • Dianai123

    Postar en ny bild på ett test från testlagret jag precis tog. Det är BIM -5 och ÄL +11. Vad tror ni?

  • YaYa
    Dianai123 skrev 2016-07-29 16:39:16 följande:

    Postar en ny bild på ett test från testlagret jag precis tog. Det är BIM -5 och ÄL +11. Vad tror ni?


    Grattis! Ser redan starkt och tydligt ut. Kanske haft ÄL tidigare än du räknat med?
  • Dianai123

    Vågar inte ens säga tack ännu, men tack! :) ja, kanske någon dag, men jag har mätt med ägglossningstest så det borde vara ganska korrekt. Kan diffa med någon dag. Jag hoppas verkligen att det är positivt men jag vågar inte ropa hej ännu, det känns fortfarande lite för svagt. Förra månaden fick jag dessutom en del spökstreck på Clearblue. 

  • MVL93

    Är det positivt eller ett spökstteck? Skulle haft mens för ca 12 dagar sen.

  • lilaemma
    MoLLa10 skrev 2016-07-29 17:27:35 följande:

    Vill någon vara snäll o titta på mitt test o säga bad ni tror:) bim 2/8


    Tror det är positivt. Ser dock illa på mobilen..
    MVL93 skrev 2016-07-29 17:43:33 följande:

    Är det positivt eller ett spökstteck? Skulle haft mens för ca 12 dagar sen.


    Tror detta också är positivt.
  • L 91
    MVL93 skrev 2016-07-29 17:43:33 följande:

    Är det positivt eller ett spökstteck? Skulle haft mens för ca 12 dagar sen.


    Grattis! Skulle oxå haft mens för ca 12 dagar sen men här är toknegativt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester