• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • mammasusan
    Milernia skrev 2016-08-07 13:40:58 följande:

    Tycker mig kunna se men det är väldigt svagt. Har du haft bim eller när har du det? Håller tummar för dig och alla er andra! :)

    Själv är jag på bim -2, har inga som helst symtom och negativa tester hittils. Ej testat idag. Tror dock det är kört. 


    Vet inte riktigt när bim är då jag hade mf i juli, enligt kalender-appen är bim den 14, men jag tror senast 13.
    A 27/6-06, V 26/4-09, 18 MF sedan kom G 26/10-14, Minst 4mf igen :(
  • soofa

    Jag tycker det ser ut som ett svagt positivt. :)


    mammasusan skrev 2016-08-07 11:45:02 följande:

    Från apoteket ett supersvagt andra streck kom upp inom tiden


  • Oline
    ccaassandra skrev 2016-08-07 10:45:00 följande:

    Har tagit nåra dagar innan mens nu. Men tycks mig se ett så svagt sträck där. Inbillning?


    Ser något, men cb är skit - har fått så mycket spök på dem när jag testat att jag aldrig mer kommer köpa dem! Köp ett predictor early istället, bästa testet :)
  • Oline
    mammasusan skrev 2016-08-07 11:45:02 följande:

    Från apoteket ett supersvagt andra streck kom upp inom tiden


    Hur ser det ut när det torkat? Tycker mig bara se den vita testremsan där färgen ska vara.
  • SamsonS

    Är lite osäker på när jag hade äl, men jag tror att jag är på äl +8-9, alldeles för tidigt såklart och tänkte egentligen inte testa, men tog ett test när äl testet gav utslag (har oregelbunden cykel och får sällan positivt på äl tester, så jag testar mer eller mindre hela cykeln för att inte missa något)

    Någon som ser något? Ursäkta lite mörk bild...

  • Sommanliggerfårmanbädda
    MrsJSA skrev 2016-08-06 20:55:10 följande:

    vilken dag i cykeln började du testa dina 17 test och vilken dag blev det äntligen positivt? :)


    Oj, ingen aning. Nio år sedan nu. Men flera gånger om dagen mot slutet :-P
  • amalia02
    theLovelyJ skrev 2016-08-07 16:30:00 följande:

    Samma dag som detta togs gjordes ett test på gyn, som var negativt! Jag blir inte klok på det här!


    Jag har också fått 3 falska positiva förra månaden med cb+ men om ditt ser ut så och är falskt så hade jag kontaktat clearblue personligen
  • LeiaBus2010

    Ignorera strecket i mitten. Det var ett veck på testet. Fler som fått defekta tester som kan missvisa?

    För övrigt så ser jag något. Vad tror ni? Detta togs för några dagar sedan. Inväntar nya tester... får se vad dom säger... hatar missvisande svar som är svårtolkade. .


    Leia 2010-09-19
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester