• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • emlo86

    Testade m Rfsu stickor inorse (BIM. -4) kan ana ett mycket mycket svagt streck (till skillnad från tokblankt igår kväll). Åker på jobbresa imorgon en vecka - vad tror ni? Borde CB digital isf ge utslag?

  • happylife


    Hej! Evigt tacksam för fler ögon...

    Ett lloyds test på vad jag tror äl+12, bim till helgen.. Syns ett svagt streck men rädd att det är torkstreck.. Nån som ser?

    Tack!
  • Petronelladahlberg
    Petronelladahlberg skrev 2016-08-16 08:27:57 följande:

    Dem blev omvända! Det översta är ifrån idag och nedersta ifrån i söndags.

    Det översta är ifrån i söndags på ÄL+6 och det nedersta ifrån idag på ÄL+10.

    Ser helt negativa ut. Tror mensen dyker upp i tid.

    Vad tror ni?


  • Ellebje

    Superblankt va? :( har förr plussat på bim-3, så det känns så kört nu. Eller är det olika från graviditet till graviditet hur tidigt eller sent man plussar?

  • Oline
    happylife skrev 2016-08-16 08:23:32 följande:

    Hej! Evigt tacksam för fler ögon...

    Ett lloyds test på vad jag tror äl+12, bim till helgen.. Syns ett svagt streck men rädd att det är torkstreck.. Nån som ser?

    Tack!


    Jag tror helt klart du är gravid :D Ser!
  • happylife
    Oline skrev 2016-08-16 08:53:26 följande:
    Jag tror helt klart du är gravid :D Ser!
    Åh ser du! sjukt spännande det här...som att skrapa triss haha! Tack för titten, fortsättning följer i dagarna
  • Oline
    happylife skrev 2016-08-16 08:23:32 följande:

    Hej! Evigt tacksam för fler ögon...

    Ett lloyds test på vad jag tror äl+12, bim till helgen.. Syns ett svagt streck men rädd att det är torkstreck.. Nån som ser?

    Tack!


    Trixade lite med din bild i min tlfn och jag tycker strecket ser tydligt rosa ut :) Skulle våga mig på ett digitalt om 1-2 dagar om jag vore du!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester