• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • happylife
    Korvstroganoff skrev 2016-09-06 20:25:13 följande:

    Har et gravtest som "gick ut" i mars, kan jag använda det? Om nej, varför inte?


    Det borde va ok!
  • Bäbiiiis
    happylife skrev 2016-09-06 20:16:13 följande:

    Ja titta! Va kul! När ska du testa nästa gång? Hoppas vi plussar


    Ja vi verkar ju vara i precis samma situation. Jag har dock nästan tagit ut segern i förskott och ser det som att jag har plussat nu men kanske får ta tillbaka mitt pluss om det skulle visa sig vara spök. Har dock aldrig fått spök tidigare så jag tror det är en bebbe i magen :)

    Jag har inga fler PE men ska testa med apotekets imorgonbitti och hoppas mina "billiga tester" kommer imorgon så jag kan testa med dem på torsdag.

    Hur tänker du göra?
  • Oline
    happylife skrev 2016-09-06 20:32:33 följande:

    Inzoomad


    Jag vågar mig på ett grattis faktiskt :D
  • happylife
    Bäbiiiis skrev 2016-09-06 20:36:46 följande:

    Ja vi verkar ju vara i precis samma situation. Jag har dock nästan tagit ut segern i förskott och ser det som att jag har plussat nu men kanske får ta tillbaka mitt pluss om det skulle visa sig vara spök. Har dock aldrig fått spök tidigare så jag tror det är en bebbe i magen :)

    Jag har inga fler PE men ska testa med apotekets imorgonbitti och hoppas mina "billiga tester" kommer imorgon så jag kan testa med dem på torsdag.

    Hur tänker du göra?


    Jag fick sånt förra månaden, men fick klockrent plus som blev svagare å svagare å slutade i mens. Så hoppas på starkare å starkare denna gång och vågar inte ha några förhoppningar ännu! Jag måste va ärlig mot mig själv o erkänna redan nu att det kommer bli test varje dag haha herregud..

    Ser du mitt streck på bilderna?
  • Bäbiiiis
    happylife skrev 2016-09-06 20:40:37 följande:

    Jag fick sånt förra månaden, men fick klockrent plus som blev svagare å svagare å slutade i mens. Så hoppas på starkare å starkare denna gång och vågar inte ha några förhoppningar ännu! Jag måste va ärlig mot mig själv o erkänna redan nu att det kommer bli test varje dag haha herregud..

    Ser du mitt streck på bilderna?


    Jag ser absolut ditt streck! :)

    Ånej så trist med svagare och svagare test. Undra vad det berode på?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester