• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • amalia02
    lilaemma skrev 2016-09-07 19:01:07 följande:
    Tycker inte någon av dem ser positiva ut...
    Teststrecket ska ha samma eller starkare färg än kontrollsträcket. Det är en klar stegring men 1-2 dagar ifrån positivt. Fortsätt testa
  • zPillaz
    amalia02 skrev 2016-09-07 21:49:46 följande:

    Ser helt blankt ut. Vilken dag är du på? Syns det något i verkligheten ?


    Ja man ser i verkligheten. Men säkert sånt späckstreck. Jag vet inte när jag ska ha mens den är helt oregelbunden just nu.
  • amalia02
    zPillaz skrev 2016-09-07 22:13:21 följande:
    Ja man ser i verkligheten. Men säkert sånt späckstreck. Jag vet inte när jag ska ha mens den är helt oregelbunden just nu.
    Testa igen om två dagar. Tänk om det inte är spök?
  • Adelaide1

    Kan meddela att mina spök är tidiga gravidstreck! Ofattbart nog fick jag nu ett tydligt pluss på Cb! Skall testa cb digital om några dagar! Därför har alla mina test visat så otroligt svagt!

  • Mylilla86

    Hej tjejer!

    Har hängt ett tag men aldrig lagt upp nåt, nu behöver jag dock er expertis!!

    tog detta testet, kollade på det under ett par min men såg ingenting. Kollade på det igen säkert en timme senare, minst... Så der det ut såhär!!!

    Vet att man inte ska kolla efter tiden gått ut men... Ett sånt här fint streck?! Vad tror ni?? Fick pirr i magen men vill ej hoppas då jag såg det efter att tidem gått ut.

    Mycket tacksam för era tankar.

    Kram på er alla

  • Bobno1
    Mylilla86 skrev 2016-09-08 05:56:25 följande:

    Hej tjejer!

    Har hängt ett tag men aldrig lagt upp nåt, nu behöver jag dock er expertis!!

    tog detta testet, kollade på det under ett par min men såg ingenting. Kollade på det igen säkert en timme senare, minst... Så der det ut såhär!!!

    Vet att man inte ska kolla efter tiden gått ut men... Ett sånt här fint streck?! Vad tror ni?? Fick pirr i magen men vill ej hoppas då jag såg det efter att tidem gått ut.

    Mycket tacksam för era tankar.

    Kram på er alla


    Positivt skulle jag säga
  • Oline
    Adelaide1 skrev 2016-09-08 05:52:26 följande:

    Kan meddela att mina spök är tidiga gravidstreck! Ofattbart nog fick jag nu ett tydligt pluss på Cb! Skall testa cb digital om några dagar! Därför har alla mina test visat så otroligt svagt!


    Grattis!! :D :D Gud vad kul! Har du ngn bild på ditt positiva? :)
  • Bäbiiiis
    Mylilla86 skrev 2016-09-08 05:56:25 följande:

    Hej tjejer!

    Har hängt ett tag men aldrig lagt upp nåt, nu behöver jag dock er expertis!!

    tog detta testet, kollade på det under ett par min men såg ingenting. Kollade på det igen säkert en timme senare, minst... Så der det ut såhär!!!

    Vet att man inte ska kolla efter tiden gått ut men... Ett sånt här fint streck?! Vad tror ni?? Fick pirr i magen men vill ej hoppas då jag såg det efter att tidem gått ut.

    Mycket tacksam för era tankar.

    Kram på er alla


    Jag tror nog att du är gravid. Ett sådär tydligt streck borde ju inte dyka upp annars. Kanske fanns det ett svagt streck redan inom testtiden men som du missade.
  • Bäbiiiis
    Adelaide1 skrev 2016-09-08 05:52:26 följande:

    Kan meddela att mina spök är tidiga gravidstreck! Ofattbart nog fick jag nu ett tydligt pluss på Cb! Skall testa cb digital om några dagar! Därför har alla mina test visat så otroligt svagt!


    Stort grattis!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester