• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Bäbiiiis
    mammasusan skrev 2016-09-08 12:38:35 följande:

    Ändrade bilden så den blev närmare ser fortfarande det svaga strecket från min mobil


    På den här bilden kan jag faktiskt se ett svagt streck.
  • Oline
    mammasusan skrev 2016-09-08 12:38:35 följande:

    Ändrade bilden så den blev närmare ser fortfarande det svaga strecket från min mobil


    Jag tycker att det ser väldigt negativt ut tyvärr :(
  • LillaPyret
    sawyer skrev 2016-09-08 10:12:15 följande:

    Med risk för att det inte syns ett dugg när bilden laddas upp här, men jag testar ändå..

    CD29, ÄL +12, BIM -3. Tog ett test imorse och tyckte mig kunna se ett svaaagt svaaagt sträck, men det är säkerligen bara ögonen som luras än en gång.. :(


    Ser något :) tycker ditt test är likt de jag fick igår

  • Mylilla86

    Tagit ett cb plus nu men det var tvärnegativt... Konstigt. Tyckte det var alldeles för fina streck förut för att vara falskt, även om de kom efter att tiden gått ut (finns inlägg med dom från tidigt imorse om nån undrar vad jag dillar om). Har även tagit sånna test innan (har dem på jobbet, jobbar på sjukhus) och de har aldrig visat något streck/spök alls innan, alltid helt blanka.

    Får väl bara avvakta och se vad som händer, mensen är beräknad till lördag egentligen.

  • Bobno1
    mammasusan skrev 2016-09-08 12:38:35 följande:

    Ändrade bilden så den blev närmare ser fortfarande det svaga strecket från min mobil


    Ser ingenting tyvärr.
  • happylife
    ann87 skrev 2016-09-08 15:36:58 följande:
    Ser jag i syne eller är det ett svagt streck?
    tacksam för svar :)
    Lite skuggig bild just vid kontrollrutan med jag kan ana ett streck
  • ann87
    happylife skrev 2016-09-08 15:40:00 följande:
    Lite skuggig bild just vid kontrollrutan med jag kan ana ett streck
    Tog den i smyg på kontoret så var svårt o få till med ljuset:) . Men jag tycker visst det ser ut som något. Efter 10 min blev det ett skarpare stäck.. Ska ta ett nytt imorgon för o se om det syns bättre. Är så nervös! Solig
  • sawyer
    LillaPyret skrev 2016-09-08 13:03:40 följande:

    Ser något :) tycker ditt test är likt de jag fick igår


    Skymtar någonting på ditt också, håller tummarna!

    Jag har aldrig fått ens antydan till streck med testlagret om det inte har varit något, så man hoppas verkligen!

    Vilken dag efter ÄL är du på? :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester