• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • chbw
    StoraA skrev 2016-11-03 23:14:22 följande:

    Jag ser på flera av dom! Kul med en till ruvare!


    Åh spnnande att fler ser :)

    Jag ser på ditt test också!!

    Här är mina dagens: (rd 8 tredagarsembryo)

  • Umeflicka

    Hej alla! Var väldigt längesedan jag skrev nu. Men har aldrig varit så förvirrad som jag är nu. Alla tester tagna idag i morgonurin. Jag hade äl den 23/10. Jag behöver hjälp. Förstår ingenting.. snälla!

  • Mandypandy90
    Umeflicka skrev 2016-11-04 08:24:13 följande:

    Hej alla! Var väldigt längesedan jag skrev nu. Men har aldrig varit så förvirrad som jag är nu. Alla tester tagna idag i morgonurin. Jag hade äl den 23/10. Jag behöver hjälp. Förstår ingenting.. snälla!


    Verkar som att du är gravid ! Grattis!
  • frestelsen
    shrigley skrev 2016-11-04 08:33:14 följande:

    RD 14 idag o fortf ingen stegring i sikte. Clearblue säger fortf "Gravid 1-2 v". Formell testdag imorgon. Hjälp!


    Fast vad vill du höra då? Okej mf.. nä för du blöder inte och har plus... jag fick 1-2 onsdag äl+11 hade så gott som neg stickor på graviditetskollen flera dagar och sen lite starkare efter bim. Vänta till imorgon och ring kliniken för du stressar ju bara dig själv mer med att testa så här. Nu i snart v. 6 har jag tokstarka test
  • Mandiiisen

    Har någon öppnat CB digitalt någon gång? Läst att det vara ska vara ett streck när det är negativ, men här är tre. Kan det vara så att mina halter var något för låga för att ge utslag?

  • TheKlister1990
    Umeflicka skrev 2016-11-04 08:24:13 följande:

    Hej alla! Var väldigt längesedan jag skrev nu. Men har aldrig varit så förvirrad som jag är nu. Alla tester tagna idag i morgonurin. Jag hade äl den 23/10. Jag behöver hjälp. Förstår ingenting.. snälla!


    Du har positivt graviditetstest = gravid, grattis!
  • shrigley
    frestelsen skrev 2016-11-04 08:41:08 följande:

    Fast vad vill du höra då? Okej mf.. nä för du blöder inte och har plus... jag fick 1-2 onsdag äl+11 hade så gott som neg stickor på graviditetskollen flera dagar och sen lite starkare efter bim. Vänta till imorgon och ring kliniken för du stressar ju bara dig själv mer med att testa så här. Nu i snart v. 6 har jag tokstarka test


    Ja, jag ska ta testpaus till på måndag. Familjehelg väntar. Kliniken får besked först efter helgen har jag sagt.
  • Mandypandy90
    Mandiiisen skrev 2016-11-04 08:47:23 följande:

    Har någon öppnat CB digitalt någon gång? Läst att det vara ska vara ett streck när det är negativ, men här är tre. Kan det vara så att mina halter var något för låga för att ge utslag?


    Jag gjorde det en gång och hade precis som du. Men var inte gravid tyvärr :(
  • frestelsen
    shrigley skrev 2016-11-04 08:49:49 följande:

    Ja, jag ska ta testpaus till på måndag. Familjehelg väntar. Kliniken får besked först efter helgen har jag sagt.


    Bra försök att njut av din graviditet nu:)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester