• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Umeflicka
    TheKlister1990 skrev 2016-11-04 15:31:34 följande:

    Ta imorgon med morgonurin så riskerar du inte att få negativt pga okoncentrerad urin ;)


    Tog ett digitalt på eftermiddagen. Gravid 1-2!!! Helt galet. Nu håller jag alla tummar att fröet stannar kvar.
  • StoraA

    Tog digitalt imorse på ruvardag 6 (äl+11 kan man säga) och fick detta! Så mina svaga var på riktigt! ??????????

  • Mandypandy90
    StoraA skrev 2016-11-05 11:15:48 följande:

    Tog digitalt imorse på ruvardag 6 (äl+11 kan man säga) och fick detta! Så mina svaga var på riktigt! ??????????


    Åh stort grattis!!!!
  • chbw
    StoraA skrev 2016-11-05 11:15:48 följande:

    Tog digitalt imorse på ruvardag 6 (äl+11 kan man säga) och fick detta! Så mina svaga var på riktigt! ??????????


    Hurra! Grattis :D Jag fick gravid på digitalt idag med! RD9 :) 
  • Målarsasah
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2016-11-04 23:37:53 följande:

    Jag skulle rekommendera att du testar något annat test också för jag personligen har erfarenhet av spökstreck av cb. På vilken bim är du ? :)

    [/

    Bara bim -7 ( äl +9)


    Då skulle jag ha lite is i magen och vänta tills du är närmare bim! Stort lycka till och hoppas du får ett plus :)
  • Målarsasah
    iceice_85 skrev 2016-11-05 08:58:02 följande:

    hallå tjejer.

    vad tror ni om detta? törst man hoppas lite. ett cb erly


    Det där däremot ser ut som ett positivt! :)
  • StoraA
    chbw skrev 2016-11-05 12:00:28 följande:
    Hurra! Grattis :D Jag fick gravid på digitalt idag med! RD9 :) 
    Åh men grattis! Så underbart! Ett tag kvar till testdag men de tycker ju att man ska vänta så oerhört länge.
  • chbw
    StoraA skrev 2016-11-05 13:34:21 följande:

    Åh men grattis! Så underbart! Ett tag kvar till testdag men de tycker ju att man ska vänta så oerhört länge.


    Tack! Ja!! Okej :) ja, känns som om de väljer väääldigt långa marginaler. jag har 9 dagar kvar (18 totalt) till testdag, två dagar till bim. Känns som en evighet :p
  • TheKlister1990
    Umeflicka skrev 2016-11-05 10:05:19 följande:

    Tog ett digitalt på eftermiddagen. Gravid 1-2!!! Helt galet. Nu håller jag alla tummar att fröet stannar kvar.


    Jaaaaaaa underbart grattis ;D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester