• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • hggeli
    amhi skrev 2017-07-25 07:15:30 följande:

    Äntligen! Tydligt från alla håll och vinklar! Ibland måste man lita på sin magkänsla :)

    Jag är så nervös! Hoppas detta lilla fröet är här för att stanna <3


    Grattis. :D
  • hggeli
    aalexxandra92 skrev 2017-07-25 07:07:45 följande:

    Jag tog ett test nu på morgonen med... visade ett tydligt och fint rosa streck efter ca 3-4 min men försvann sedan igen efter ca 8-10 minuter.... vad kan det betyda? Spökar det?? såhär ser det ut nu. Blankt!


    Konstigt. Man skall dock bara tyda ett test inom tiden det står i manualen .
  • ALM82
    Rutankajutan skrev 2017-07-25 09:07:22 följande:

    Vad tror ni? CB early.


    Tror tyvârr att det är s.k spökstreck... jag fick såna förra månaden på CB early och jag var inte gravid.
    Men, prova igen närmare BIM kanske? Glad
  • amhi
    NKO skrev 2017-07-25 07:22:40 följande:

    Åh grattis! Hur nära bim? :) 


    Tack! :)

    Jag är inte helt säker för min cykel var ur balans förra månaden efter missfall men tror BIM hade kunnat vara igår eller för någon dag sen ?
  • Oline
    IVFmamma skrev 2017-07-25 13:33:51 följande:

    Hej kloka testgalningar ????, vilket test är tydligt att läsa av, visar tidigt, ej ger spökstreck och hyfsat billigt?


    Predictor early tycker jag är bäst.
  • Yamagata

    Jag kunde såklart inte hålla mig till imorgon!

    Köpte clearblue idag. Jag testade nu vid klockan 14.00.

    Ganska på en gång dök det upp en svag linje. Kan man lita på dessa!? Eller är det vanligt att dom spökar?

    Gud, känner mig så skeptisk då jag inte riktigt vågar tro att det är sant :o

  • Mammatil4trollungar
    Yamagata skrev 2017-07-25 14:45:13 följande:

    Jag kunde såklart inte hålla mig till imorgon!

    Köpte clearblue idag. Jag testade nu vid klockan 14.00.

    Ganska på en gång dök det upp en svag linje. Kan man lita på dessa!? Eller är det vanligt att dom spökar?

    Gud, känner mig så skeptisk då jag inte riktigt vågar tro att det är sant :o


    Jag skulle säga att det är positivt :) så fick jag på första testet pä bim-4 och nu är jag i vecka 10 :)
  • Milou3
    Yamagata skrev 2017-07-25 14:45:13 följande:

    Jag kunde såklart inte hålla mig till imorgon!

    Köpte clearblue idag. Jag testade nu vid klockan 14.00.

    Ganska på en gång dök det upp en svag linje. Kan man lita på dessa!? Eller är det vanligt att dom spökar?

    Gud, känner mig så skeptisk då jag inte riktigt vågar tro att det är sant :o


    Det är väldigt vanligt med spökstreck på cb men ditt är för starkt streck för att vara spök, så grattis! Garanterat gravid! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester