• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • lilagrodautanben
    Stuppis1 skrev 2018-05-22 15:19:28 följande:
    Absolut positivt! Grattis!! :)
    u think? Tack :) jag är lite skeptisk eftersom det inte ökar i styrka m,en så kanske det kan va? jag har tre ungar sedan tiigare och alltid plussat starkare kvällstid dock..
  • nufårvise
    millionvoices skrev 2018-05-22 19:30:24 följande:

    Nu är det här en extremt dålig bild, men visst ser man en skugga eller är jag knäpp?


    Ja, jag ser ett sträck!
  • Sommar15
    millionvoices skrev 2018-05-22 19:30:24 följande:

    Nu är det här en extremt dålig bild, men visst ser man en skugga eller är jag knäpp?


    Nejdå, jag ser också ett streck!
  • frestelsen
    lilagrodautanben skrev 2018-05-22 18:49:19 följande:

    kvällens, syns mer irl


    Plus :) så såg mitt ut dan innan jag fick gravid på det digitala:)
  • lilagrodautanben
    lilagrodautanben skrev 2018-05-22 18:49:19 följande:

    kvällens, syns mer irl


    Fasen! Insåg just en sak! Förra månaden varjag fyra dagar tidig i mensen, detta har min menskalender snappat uppmen jag har skrivit att det EGENTLIGA bim datumet är imorgon enligt min vanliga cykel. KAnske kan alla svaga tester bero på det? att mensen är förens imorgon och alltså hade jag äl senare än vad Womanlog säger? 
  • lizzz99

    Hej igen! Om mina inlägg ser lite konstiga ut så är det för att jag inte riktigt förstår mig på den här sidan hehe.. Jag har testat några tester och två av dom funderar jag på om dom är positiva. Det första testet som även har vart det tydligaste strecket på finns här i ett annat inlägg. (tar med den bilden här igen). Gjorde ett till idag som nästan är lika tydligt. På dom det synts tydligast har jag hållt mig längst på och vad jag har förstått så har det betydelse. Jag har varit så nojjig över att det har vart spök streck så testade faktiskt ett test bara i vatten för å se om det kom upp ett likadant "spökstreck" men det gjorde det inte. Hur tror ni? Borde de andra verkligen visa positivt då eftersom det som bara är testat på vatten verkligen inte visade några tendenser till att det skulle finnas ett svagt streck där? Sorry för ett så himla långt meddelande men blir tokig på det här! (Ska få min mens när som hälst)

  • lizzz99
    lizzz99 skrev 2018-05-23 01:34:26 följande:

    Hej igen! Om mina inlägg ser lite konstiga ut så är det för att jag inte riktigt förstår mig på den här sidan hehe.. Jag har testat några tester och två av dom funderar jag på om dom är positiva. Det första testet som även har vart det tydligaste strecket på finns här i ett annat inlägg. (tar med den bilden här igen). Gjorde ett till idag som nästan är lika tydligt. På dom det synts tydligast har jag hållt mig längst på och vad jag har förstått så har det betydelse. Jag har varit så nojjig över att det har vart spök streck så testade faktiskt ett test bara i vatten för å se om det kom upp ett likadant "spökstreck" men det gjorde det inte. Hur tror ni? Borde de andra verkligen visa positivt då eftersom det som bara är testat på vatten verkligen inte visade några tendenser till att det skulle finnas ett svagt streck där? Sorry för ett så himla långt meddelande men blir tokig på det här! (Ska få min mens när som hälst)


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester