• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Februari16
    Jojjans skrev 2019-01-11 20:03:31 följande:

    Håller självklart en tumme! Jag testar med mina gamla skruttiga rfsu hehe, har säkert 7 kvar så det får bli dom. Men går väl och köper nåt annat sen om jag tycker att derby verkar vara mer positivt.

    Har bim på tisdag så annars visar det sig väl.


    Köpte ett cb och tog ikväll men det rackarns testet ville inte funka! Grr, inget streck i kontrollfönstret! Så jobbigt när man väntar...
  • lilagrodautanben

    Säg mig hur jag var otrevlig här? Gillar inte att bli anklagad, detta va alltså inlägget du tog illa vid dig av


    Jojjans skrev 2019-01-11 21:22:15 följande:

    Nej, inte på det första. Det var i nästa inlägg. Men du, vi behöver inte älta det mer.


  • Banuni

    Ja du låter otrevlig i det meddelandet. Håller med Jojjans. ?Om du inte har möjlighet att köpa ett bättre så får det ju stå för dig?. Icke ett trevligt sätt att säga något på. Sorry.


    lilagrodautanben skrev 2019-01-11 22:13:48 följande:

    Säg mig hur jag var otrevlig här? Gillar inte att bli anklagad, detta va alltså inlägget du tog illa vid dig av


  • Mudcakemonster

    Ny här och behöver analys :)

    Vet att man inte ska titta på test efter tiden gått ut men nu var jag ju lite dum och gjorde det. Svagt streck. Har aaaaaldrig fått det förut.

    Bim idag och i kö för ivf. Men det vore ju underbart att få plus denna väg.

  • Birdiz
    Mudcakemonster skrev 2019-01-12 01:45:27 följande:
    (Förlåt för spammen, min telefon lever ett eget liv) :)
    Jag ser ett svagt streck! :) 
  • Jojjans
    lilagrodautanben skrev 2019-01-11 22:13:48 följande:

    Säg mig hur jag var otrevlig här? Gillar inte att bli anklagad, detta va alltså inlägget du tog illa vid dig av


    Banuni skrev 2019-01-12 00:09:50 följande:

    Ja du låter otrevlig i det meddelandet. Håller med Jojjans. ?Om du inte har möjlighet att köpa ett bättre så får det ju stå för dig?. Icke ett trevligt sätt att säga något på. Sorry.


    Exakt den biten. ?Det får stå för dig?, tolkade jag som att jag typ får skylla mig själv.

    Det hade gått att säga det på ett mildare och snällare sätt. Och kanske även försöka säga något positivt, lägga till en smiley eller vad som helst för att verka lite trevlig. Det är ju inte elakt, men du låter onödigt kort i tonen, vilket inte alls känns nödvändigt utan uppfattas som otrevligt.
  • Jojjans
    Mudcakemonster skrev 2019-01-12 01:45:27 följande:

    (Förlåt för spammen, min telefon lever ett eget liv) :)


    Jag tycker också jag ser en antydan!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester