• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Granit91
    JooCee skrev 2021-06-03 18:45:48 följande:

    Nu ser jag! Grattis!


    Tolkar du det som positivt? Själv vågar jag inte hoppas, får ta ett nytt imorgon ????
  • Lucifer91
    Hejsvensan skrev 2021-06-03 19:39:27 följande:

    Är det ett spöksträck?

    Känns som de borde vara starkare är BIM + 4


    Behöver inte va spökstreck. Är man låghormonare så tar de längre tid o få starkt streck. Testa imorgon bitti igen så ska du se att de är starkare.
  • Granit91
    Hejsvensan skrev 2021-06-03 19:39:27 följande:

    Är det ett spöksträck?

    Känns som de borde vara starkare är BIM + 4


    Exakt sådär ser mitt ut, ska ha mens om 4-7 dagar
  • Ann Lis
    Lizza85 skrev 2021-06-03 22:29:31 följande:

    Är detta spökstreck? Ser man ens något?


    Tycker mig kunna skymta något men om det är possetivt el annat streck vet jag inte
  • Ann Lis

    Insåg att jag räknat lite fel på dagar är på ÄL +6 idag tog ett test med kvällsurin och har försök att redigera ett till synes helt blankt test någon som skymtar nått?

  • Ann Lis

    Nu behöver jag eran hjälp igen tog ett test i morse ÄL+7

    Då dök det upp en rosa färg där test strecket ska vara som sedan försvann lika snabbt sen syntes inget streck där mer , någon som varit med om detta förut och vet vad det kan vara ??

  • Linden1002
    Vinter16 skrev 2021-06-04 07:29:20 följande:

    Är detta positivt?


    Mitt såg exakt likadant ut i måndags (kolla bara mina inlägg så kan du se) men i onsdags var nytt test helt blankt o sen dess har jag inte vågat testa mer (BIM söndag). Men jag såg en som hade samma streck för några dagar sedan som visade sig vara positivt.. spännande o se, håller tummarna för dej! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester