• faceprimer

    fortsättningstråd: vi som väntar marsbebis 2012 :-)

    Nu är det dags att starta en fortsättningstråd för bebisarna från: "Vi som väntar marsbebis 2012 "
    trots att det "bara" är januari just nu, så har bebisar velat titta ut lite tidigare.
    Vi håller tummar och tår allt allting kommer gå fortsatt bra för er!
      
    Allt eftersom tiden går kommer denna tråd fyllas på med våra "marsbebisar" och här kan vi prata om våra små, om tiden efter föslossning, lägga ut bilder, diskutera, stötta... Ja, i princip samma funktion som förra tråden alltså

    och vi säger VÄLKOMMNA TILL VÄRLDEN alla bebisar!
    Ni är efterlängtade!  

    _____________________________________________________
    Prat-tråden:www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html
    Bild-tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59946875.html 
         


    I väntan på vår älskade son - mars 2012 ♥
  • Svar på tråden fortsättningstråd: vi som väntar marsbebis 2012 :-)
  • Carla82
    Stinis83 skrev 2012-02-28 15:02:19 följande:
    Carla, jag tänkte på det och att jag skulle skriva det till dig ;) Jag ska försöka få till en bild också så du får se din svärson ;)
    Jag har ju sett honom på fb och han är helt underbar men du får gärna lägga in fler bilder.
  • Mamma AnnieE
    Therese83tezz skrev 2012-02-25 15:26:34 följande:
    Hej alla...
    I natt kom vår lilla prins 3330gr & 49 cm lång. Han e född i v. 37+1, igångsatt.
    Allt har gått bra. Just nu väntar vi provsvar ang hans bilirubin r/t immuniseringen....



    grattis
    Annie mamma till Joakim-02 & Viktor-05 BF 120306
  • Scorpio

    Grattis stinis!! :)

    Finns det förresten någon fb grupp för marstråden? Har för mig att jag läste om en sån alldeles i början när jag hängde här på fl.

  • Carla82
    Scorpio skrev 2012-02-28 21:41:11 följande:
    Grattis stinis!! :)

    Finns det förresten någon fb grupp för marstråden? Har för mig att jag läste om en sån alldeles i början när jag hängde här på fl.
    Vet att det stod något men gick aldrig med i den...
  • handwritten
    Scorpio skrev 2012-02-28 21:41:11 följande:
    Grattis stinis!! :)

    Finns det förresten någon fb grupp för marstråden? Har för mig att jag läste om en sån alldeles i början när jag hängde här på fl.

    Jag vet att en tjej startade en, tyvärr fick hon missfall senare så hon försvann från tråden, och tror hon tog bort gruppen också.
    I väntan på vår älskade son - mars 2012 ♥
  • ThereseX82

    Det finns en fb grupp men det är nog inte så många härifrån som är med i den, det är nog från alla möjliga sajter skulle jag tro, men den heter bebis i mars-2012 jag är med. :)

  • kristinka

    Nu hör jag också ihop med er! :) Den 27 kl 23:00 föddes lilla Benjamin ;)

Svar på tråden fortsättningstråd: vi som väntar marsbebis 2012 :-)